80بسته لوازم التحریر توسط پایگاه بسیج به دانش آموزان بی بضاعت روستای جنت آباد از توابع رشتخوار اهدا شد.
کد خبر: ۸۷۴۷۲۴۵
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مجتبی علی نژاد، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید اسماعیل زاده روستای جنت آباد شهرستان رشتخوار در آستانه بازگشایی مدارس در رابطه با جمع آوری هزینه خرید نوشت افزار کودکان نیازمند در این روستا گفت: طی فعالیت های فرهنگی صورت گرفته در سطح روستای جنت آباد بیش از ۸۰ دانش آموز نیازمند این روستا در آستانه سال تحصیلی جدید از نوشت افزار مورد نیاز خود بهره مند شدند.

علی نژاد در ادامه افزود: با کمک بیش از ۱۵ خیر از اهالی روستای جنت آباد در عمل خیرخواهانه و در جهت ترویج علم و دانش، حدود یک میلیون هزینه خرید نوشت افزار در این روستا جمع آوری و تعدادی از خیرین در ادامه نیز قول مساعد در رابطه با تامین نوشت افزار و هزینه تحصیلی دانش آموزان نیازمند در این روستا را دادند.

وی با بیان اینکه برای هر دانش آموز حدود ۱۰ هزار تومان هزینه خرید نوشت افزار شده است، افزود: کل هزینه جمع آوری شده صرف خرید کتاب، دفتر و دیگر لوازم ضروری دانش آموزان شده و بسته های تحصیلی تهیه شده، بین دانش آموزان بی بضاعت روستا توزیع شده است.

شایان ذکر است؛ این فعالیت فرهنگی توسط پایگاه بسیج شهید اسماعیل زاده جنت آباد و با همکاری اهالی خوب و خیر این روستا صورت گرفته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها