واکنش ترکی به سیاسی بازی سازمان محیط زیست در گفتگو با«بسیج»:

سازمان محیط زیست جایگاهی برای ورود به مسائل سیاسی و حزبی ندارد

نماینده مردم فریدن در مجلس گفت: بهتر است سازمان محیط زیست وظیفه ذاتی مربوط به خود را انجام دهد و جایگاهی ندارد که بخواهد در مسائل سیاسی و حزبی ورود کند.
کد خبر: ۸۷۴۷۲۴۱
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶

اکبر ترکی نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به سیاسی کاری سازمان محیط زیست و بی توجهی به معضلات اظهار داشت: خانم ابتکار بیشتر مسائل سیاسی و حزبی را دنبال می کند و عملکرد ضعیفی داشته اند.

وی افزود: گردشگرانی که قرار بود از خارج کشور بیایند در کارهایی ورود کردند که هیچ ارتباطی با حیطه کاری آنها نداشت.

این مقام مسئول بیان داشت: عملکرد این سازمان در حل ریزگردها و دیگر معضلات واقعاً ضعیف بوده و آنچه که در حال حاضر در شهرستان ها و استان های مختلف کشور شاهدش هستیم حل نشدن معضل ریزگردها، خشکی دریاچه ارومیه و تالاب گاوخونی بوده که کار خاصی هم در این زمینه انجام نشده است.

ترکی تصریح کرد: این سازمان بیشتر به کارهای روزمره پرداخته و سیاست خاصی برای حل مشکلات ومعضلات کشور ندارند لذا بهتر است کارها فنی انجام و به دست اهلش سپرده شود، وزارت کشور و وزارت امور خارجه محل مسائل سیاسی است و استانداران و فرمانداری ها به اندازه کافی و حتی بیشتر به مسائل سیاسی می پردازند بهتر است محیط زیست باید وظیفه ذاتی مربوط به خود را انجام دهد و جایگاهی ندارد که بخواهد در مسائل سیاسی و حزبی ورود کند.

نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی در خاتمه تأکید کرد: سازمان محیط زیست و در رأس آن خانم ابتکار آنطور که باید و شاید انجام وظیفه نمی کند لذا برای ایجاد تحولات در این سازمان یک فرد متخصص باید این مسئولیت را بر عهده بگیرد و حداقل به دنبال سیاسی کاری نباشد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار