امام جمعه موقت سنندج گفت: مردم کردستان انسان‌های خیری هستند که بدون چشمداشت در کارهای عام‌المنفعه شرکت دارند.
کد خبر: ۸۷۴۷۲۰۸
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا سید احسن حسینی در مراسم جشن عاطفه‌ها که با حضور خیرین در آمفی تئاتر تبلیغات اسلامی کردستان برگزار شد، اظهار کرد: خیرین کسانی هستند که بدون هیچ چشمداشتی در خدمت نیازمندان و افراد محروم جامعه هستند.

وی با بیان اینکه خیرین از هر لحظه زندگی خود برای کمک به دیگران و با هدف رضای خداوند متعال بهره‌ می‌گیرند، اضافه کرد: این افراد بر اساس آیات قرآن کریم و احادیث پیامبر و ائمه اطهار پاداش بزرگی نزد پروردگار می‌گیرند.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: خداوند در قرآن نوید دنیای و آخرتی سعادتمند را به خیرین داده و بزرگترین پاداش را برای این چنین افرادی در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه خداوند دست هر انسانی که به همنوع خود کمک می‌کند می‌گیرد، افزود: کمک به قشر نیازمند از طریق دستگاه‌ها و نهادهای مانند کمیته امداد موجب می‌شود که کمک‌ها از کانال درست به دست نیازمندان واقعی برسد.

حسینی گفت: بنا به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی بیش از 50 درصد از جمعیت زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی را زنانی تشکیل می‌دهند که به دلایل مختلف سرپرست خانوار هستند و این توجه به برآورده کردن نیازهایشان از سوی خیرین امری را می‌طلبد.

امام جمعه موقت سنندج گفت: مردم کردستان انسان‌های خیری هستند که بدون چشمداشت در کارهای عام‌المنفعه دخالت دارند.

حسینی با بیان اینکه از منظر قرآن کریم، ثروتمندترین افراد کسانی هستند که در نیکی کردن به دیگران همواره پیش‌قدم هستند، گفت: روحانیون باید از ظرفیت تریبون مساجد برای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ احسان و نیکوکاری استفاده کنند.

ارسال نظرات