خیرین قروه‌ای در همایش بزرگی که به نام آنان و با محوریت جشن عاطفه‌ها برگزار شد، یک میلیارد و 539 میلیون تومان به نیازمندان زیرپوشش کمیته امداد کمک کردند.
کد خبر: ۸۷۴۷۲۰۲
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مدیر کمیته امداد قروه در حاشیه همایش خیرین قروه‌ای با محوریت جشن عاطفه‌ها که در قروه برگزار شد، اظهار داشت: بخشی از این کمک‌ها شامل 2 هزار مترمربع زمین اهدایی از سوی شورای اسلامی شهر قروه به ارزش 1.5 میلیارد تومان برای احداث مسکن مددجویی برای دانش‌آموزان نیازمند فاقد مسکن بود.

‌علیرضا خوشبخت افزود: خیرین حاضر در این جشن 20 میلیون تومان کمک نقدی و 19 میلیون تومان کیف و کفش و پوشاک و لوازم‌التحریر نیز به دانش‌آموزان نیازمند اهدا کردند.

وی افزود: کمک‌های خیرین سبب می‌شود که 640 دانش‌آموز نیازمند زیرپوشش کمیته امداد قروه در آغاز سال تحصیلی جدید، دیگر دغدغه ملزومات تحصیلی را نخواهند داشت.

مدیر کمیته امداد امام خمینی قروه هدف‌گذاری سال ‌جاری برای جشن عاطفه‌ها در این شهرستان را‌ 640 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: بر اساس برآوردها، کمک هزینه تحصیلی هر دانش‌آموز یک میلیون ریال است.

خوشبخت با بیان اینکه امسال جشن عاطفه‌ها با رویکردی جدید به اجرا در آمد‌، افزود: این رویکرد مبتنی بر رفتار و نگرش جامعه و نیکوکاران از طریق تسری فرهنگ نوع‌دوستی، تأمین نیازهای دانش‌آموزان پیش از سال تحصیلی، کاهش هزینه و افزایش اثربخشی این جشن بود.

وی با تقدیر از همت والای خیرین این شهرستان در همایش خیرین گفت: بیش از نیمی از هدف‌گذاری انجام شده در این جشن محقق شد که حاکی از نوع‌دوستی و نیک‌اندیشی خیرین قروه‌ای است.

به گفته خوشبخت‌ سال گذشته خیرین این شهرستان یک میلیارد و 100 میلیون ریال در جشن عاطفه‌ها به دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند، افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال نیز با حضور سبز مردم این شهرستان، مبلغی بیش از سال گذشته جمع‌آوری شود.

مدیر کمیته امداد قروه تصریح کرد: 100 درصد کمک‌های جمع‌آوری شده در این جشن برای کمک هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان و دانشجویان زیرپوشش اختصاص می‌یابد.

به گفته خوشبخت، 8 هزار و 750 نفر در شهرستان قروه زیرپوشش دائم خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی قرار دارند که از این تعداد، 640 نفر دانش‌آموز هستند و در سرفصل‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و تربیتی و مشاوره از خدمات کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه از مجموع خانوارهای زیرپوشش 56 درصد را زنان سرپرست خانوار شامل می‌شوند، افزود: این تعداد 2 هزار و 650 خانوار زیرپوشش را در بردارد.


ارسال نظرات