خبرهای داغ:
سرهنگ دامغانی گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از 120 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس به همت پایگاه های مقاومت و اقشار بسیج شاهرود اجرا می شود.
کد خبر: ۸۷۴۷۱۷۸
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲

حمید دامغانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس آیینه تمام نمای استقامت،ایستادگی،فداکاری،استقلال طلبی و استکبارستیزی و ایثار و شهادت ملت ایران در برایر استکبارجهانی است.

وی افزود: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و ایستادگی های ملتی است که با دست خالی اما اراده ای پولادین به رحمت و لطف خداوند در میدان مبارزه با استکبار شرق و غرب ایستادند و بعد از 8 سال دفاع جانانه پیروزمندانه ثابت کردند که با دست خالی می توان دنیا را به زانو در آورد.

دامغانی خاطر نشان کرد: هفته دفاع مقدس را باید گرامیداشت چرا که این فرهنگ است که امروز ما را سربلند در دنیا کرده است و فرهنگ جهاد و ایثار و فداکاری است که امروز دشمنان را در مقابل ملت و نظام ما ناکام گذاشته است.

وی با اشاره به برگزاری بیش از 120 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس به همت پایگاه ها و اقشار بسیج شهرستان شاهرود اظهار کرد: امسال برنامه ها پایگاه و حوزه محور است و با همت بسیجیان عزیز ما که بسیاری از آنها دفاع مقدس را درک نکرده اند اجرا می شود تا نشان داده شود که جوانان و نوجوانان امروز ما به فرموده رهبر انقلاب کم از جوانان انقلاب و دفاع مقدس نداشته بلکه با صلابت و اقتدار راه آنان را ادامه می دهند.

فرمانده سپاه شاهرود با اشاره به 22 ویژه برنامه شاخص در این هفته گفت: آغاز هفته دفاع با عید غدیرخم همراه است که بازخوانی واقعه غدیر به همت بسیج هنرمندان در روز سه شنبه 30 شهریورماه ساعت 16:30 در جوار حرم شهدای گمنام شاهرود برگزار می شود.

وی ادامه داد: غبارروبی گلزار مطهر شهدا،رژه موتوری و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران از برنامه های روز اول هفته دفاع مقدس است و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی ورزشی و عملی هنری از دیگر برنامه های اجرایی در هفته دفاع مقدس است.

دامغانی با اشاره به حضور 1600 نفر از بسیجیان گردان های بیت المقدس شهرستان شاهرود در رزمایش استانی گفت: قریب 1600 بسیجی در قالب گردان های بیت المقدس از شهرستان شاهرود در رزمایش سه روز بیت المقدس استان سمنان شرکت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: گردهمایی رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس در بسطام،گردهمایی طلاب و روحانیون بسیجی، برگزاری کنگره شهدای مکه و منا، فراخوان بسیجیان، برگزاری شش یادواره شهدا و نواختن زنگ مهر به یاد شهدا و دفاع مقدس،رونمایی از اثر موسیقیایی و انیمیشن شهدای شاهرود و گردهمایی هیئت های مذهبی شهرستان از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس شاهرود است.

فرمانده سپاه شاهرود تصریح کرد: برگزاری نشست های روشنگری در سطح پایگاه ها و اکران فیلم های دفاع مقدس و برگزاری پیاده روی خانوادگی و حضور سازمان یافته در نمازجمعه های شهرستان از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس بسیج سپاه شاهرود است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها