به همت حوزه شهید شکری پور همدان اجرا شد:

احداث حسینیه توسط جهادگران بسیجی استان همدان

100 نفر از بسیجیان حوزه شهید شکری پور همدان با حضور در اردوی جهادی اقدام به ساخت حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) در روستای چوتاش همدان کردند.
کد خبر: ۸۷۴۷۰۲۹
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، " علیرضا رمضانی " فرمانده حوزه شهید شکری پورهمدان گفت : 100 نفرازبسیجیان حوزه شهید شکری پور همدان با حضور در اردوی جهادی اقدام به ساخت حسینیهحضرت ابوالفضل(ع) کردند.

وی با بیان اینکه این دومین اردوی جهادی گروه شهیدان صفتی و سماواتی حوزه شهید شکری پور در سال جاری است، افزود: دراولین اردو بسیجیاان حیاط حوزه را که از اوضاع خوبی برخوردار نبود ساماندهی و مرتبکردند.

فرمانده حوزه شهید شکری پور همدان در ادامه بیان داشت: اخیراً نیز یکی از اعضای شورای حوزه؛ در مورد حسینیه نیمه کارهامامزاده عسگر(ع) روستای چوتاش شهرستان بهار توضیحی داد که بعد از بازدید از محل ساخت حسینیه و هماهنگی با متولیان کار مقرر شد که بسیجیان در ساخت حسینیه مشارکتداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه اعتبارساخت حسینیه وجود داشت و مقداری از کار نیز انجام شده بود و تنها مشکلی که باعث شده بود کار نیمه تمام باشد عدم وجود نیروی انسانی بود که با حضور گروه جهادی شهیدان صفتی و سماواتی این موضوع نیز رفع شد.

رمضانی تصریح کرد: گروه جهادی شهیدان صفتی و سماواتی متشکل از 100 نفر بسیجی از هفته گذشته به تناوب در این اردو شرکتکرده‌اند و تا چند روز دیگر کار سفت کاری حسینیه را به اتمام خواهند رساند.

وی بیان داشت: مهمترین کار فرهنگی که در این اردو انجام می‌دهیم برگزاری نشست های نهضت روشنگری با موضوع آسیب‌های ماهواره و شبکه‌های اجتماعی است که در روستاهای اطراف امامزاده عسگر(ع) برگزاری می‌شود.

مسئول گروه جهادی شهیدان صفتی و سماواتی خاطرنشان کرد: اردوی جهادی به تنهایی برای شرکت کنندگان تاثیر مثبت دارد و در این اردو که گروه جهادی در جوارامامزاده عسگر(ع) حضور دارد نیز از برکات معنوی بهره ببرند.

 

انتهای پیام/گ

ارسال نظرات