خبرگزاری بسیج: آئين تشييع و خاكسپاري سه تن از شهداي مدافع حرم تيپ فاطميون در پاكدشت با حضور پر شور امت حزب الله برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۷۰۰۴
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج به نقل ز روابط عمومی سپاه ناحیه پاکدشت؛ آئین تشییع پیکر شهیدان مدافع حرم حمید وفایی، نعمت احمدی و حسن خاوری در شهرستان پاكدشت با حضور گسترده بسيجيان، روحانیون، خانواده معظم شهدا و جمع زیادی از شهروندان پاکدشت از محل میدان آزادگان به سمت مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد.

تشییع‌کنندگان در طول مسیر با سر دادن شعارهایی همچون "لبیک یا رقیه"، "لبیک یا زینب(س)" ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا بر ایستادگی پای ارزش‌های دین مبین اسلام و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تأکید کردند.

 پس از تشییع این کبوتران سبک بال، تشييع كنندگان به امامت امام جمعه پاكدشت بر پیکر پاک این شهید اقامه نماز كردند.

 حجت الاسلام حسن لزومی امام جمعه پاکدشت در این مراسم با گرامیداشت شهدای منا و شهدای مدافع حریم اهل بیت گفت: امروز در حال مشاهده تکرار حوادث صدر اسلام هستیم، کفار می خواهند اسلام را نابود کنند اما آنان در 8سال دفاع مقدس هم نتوانستند کاری کنند.

 مردم ایران عاشقانه شهدا را تشییع می کنند

وی ادامه داد: آنها با تمام توان و تجهیزات علیه انقلاب و امام و اهل بیت قیام کردند اما دوستداران اهل بیت به خوبی ایستادگی می کنند.

 نماینده ولی فقیه در شهرستان پاکدشت بیان کرد: هر سه این شهدا زیر 20سال سن دارند و مانند قاسم بن الحسن در رکاب اهل بیت شهید شده و از دیار شام به جایی آمده اند که هیچ کس را ندارند، یکی از این شهیدان پدر و مادر و حتی هیچ عضوی از خانواده اش را هم در کنار پیکرش ندارد اما مردم ایران عاشقانه وی را همراهی می کنند، مردم ایران برای همه شهدای اسلام یکسان عزاداری می کنند.

 وی تصریح کرد: ایستادگی ما به خاطر حفظ اسلام ناب است، مسلمانان نمی گذارند دست کفار به حریم اهل بیت برسد.

 پیکر شهید حمید وفایی در قطعه شهدای مدافع حرم گلزار شهدای شریف آباد، پیکر شهید نعمت احمدی در گلزار شهدای امام زاده محمد ده امام شهرستان پاکدشت و پیکر شهید حسن خاوری در گلزار شهدای امام زاده یعقوب(ع) روستای قاسم آباد تهرانچی تهران به خاک سپرده شدند.

 گفتني است این شهدای مدافع حرم در دفاع از حریم اهل بیت(ع) و در استان حلب سوریه در جریان مقابله با گروهک های تروریستی و تکفیری به شهادت رسیدند.

 شایان ذکر است پاکدشت 34 شهید و چندین جاوید الاثر را در راه دفاع از حریم اهل بیت(ع) تقدیم کرده و از این حیث پاکدشت در استان تهران پیشتاز است.

 

ارسال نظرات