خبرهای داغ:
رئیس بنیاد مهدویت اصفهان گفت: در بنیاد مهدویت در 12 سال گذشته راهبرد کار خود را روی آموزش بنا نهاده و 140 هزار نفر را تحت آموزش قرار دادیم.
کد خبر: ۸۷۴۶۹۹۲
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام مهدی نیلی‌پور شامگاه یکشنبه در آیین افتتاح نمایشگاه هنری و مفهومی «والشمس»، اظهار کرد: یکی از اصولی که در آن بر مکاتب دیگر ممتاز می‌شویم بحث امامت و مهدویت است.

وی افزود: تجلی غدیر بحث مهدویت است و پیام امروز غدیر بحث مهدویت است؛ عید غدیر خم آغاز امامت بوده است.

رئیس بنیاد مهدویت اصفهان ادامه داد: برای تحقق غدیر باید تلاش برای آرمان حکومت دینی و ترویج فرهنگ مهدویت پیگیری شود.

نیلی‌پور بیان کرد: در بنیاد مهدویت در 12 سال گذشته راهبرد کار خود را روی آموزش بنا نهاده و 140 هزار نفر را تحت آموزش قرار دادیم.

وی با اشاره به اینکه الان دوره دهم مکاتبه مهدویت را در حال اجرا هستیم، تاکید کرد: در یک سال گذشته با 140 کانون فرهنگی قرارداد داشتیم.

رئیس بنیاد مهدویت تصریح کرد: در ارائه مباحث مهدویت یک تغییری از حالت کلاس و کتاب دادیم و یک نمایشگاه مفهومی را در 16 غرفه طراحی کردیم و در سه محور غیبت، زمینه سازی ظهور و ظهور در قالب‌های هنری پیگیری شده است.

نیلی‌پور گفت: تاکنون که افتتاح رسمی نداشته‌ایم 3 هزار و 500 نفر بازدید از نمایشگاه داشته‌ایم و 6 هزار نفر هم در نوبت بازدید داریم، تا کنون 96 درصد رضایت‌مندی از محتوای نمایشگاه داشته‌ایم.

رئیس بنیاد مهدویت اصفهان اظهار کرد: زبان نمایشگاه بین‌المللی و همه پسند است و تاکنون از شهرستان‌های مختلف از این نمایشگاه بازدید کرده‌اند و تقریبا همگی رضایت‌مند بوده‌اند.

نیلی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: امروز در نحوه ارائه مطالب دینی مشکل داریم و اگر بتوانیم مباحث عمیق خود را با روش‌های هنری به جوانان ارائه دهیم موفق خواهیم شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها