تجلیل از فرزندان مدال آور بهزیستی شهرستان ری

خبرگزاری بسیج: فرزندان افتخار آفرین و مدال آور بهزیستی شهرستان ری با حضور دکتر غفاری معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان تهران به همراه کارشناسان حوزه معاونت، معاونین بهزیستی و مسئولان مراکز شهرستان های استان تهران مورد تجلیل قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۷۴۶۹۹۰
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ فرزندان بهزیستی شهرستان ری در یازدهمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی کشوری مهر خوش درخشیدند، به همین مناسبت، از دختران و پسران مقام آور و افتخار آفرین بهزیستی در مراسمی با حضور دکتر غفاری معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان تهران، کارشناسان حوزه معاونت، فاضلی نژاد رئیس اداره بهزیستی شهرستان ری، معاونین بهزیستی، مسئولان مراکز شهرستان های استان تهران و مربیان در محل اداره بهزیستی شهرستان ری   تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

فاضلی نژاد در این مراسم با اشاره به اینکه فرزندان بهزیستی شهرستان ری افتخار این مجموعه هستند، اظهار امیدواری کرد که شاهد توفیقات بیشتر آنها و شکوفا شدن استعدادهای آنان در همه عرصه های زندگی باشیم.

وی با اشاره به اینکه فرمانداری شهرستان ری در جشنواره شهید رجایی به عنوان اداره برتر استان تهران معرفی و مورد تقدیر قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: اداره کل بهزیستی استان تهران نیز حائز رتبه برتر شده که این افتخارات حاصل عملکرد مجموعه ادارات مختلف در سطح شهرستان بوده است.

 وی با اشاره به تنوع خدمات بهزیستی، اظهار داشت: تعهد، اراده جدی و تلاش و پشتکار همه همکاران من در بکارگیری تجربیات و تخصص خود در خدمت به جامعه هدف، از شاخص های ارتقاء جایگاه بهزیستی بوده است.

گفتنی است که در یازدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی کشوری مهر، 32 استان شرکت داشتند که فرزندان بهزیستی شهرستان ری از بین این تیم ها مقام چهارم این مسابقات را کسب کردند. همچنین در رشته دو ومیدانی پسران، یک طلا، یک نقره و یک برنز و در بخش دختران در رشته شنای انفرادی یک طلا، در رشته شنا آزاد یک نقره و یک برنز، در رشته دو ومیدانی یک نقره، در رشته آمادگی جسمانی یک نقره و یک برنز، در رشته تنیس روی میز یک برنز و در مسابقات والیبال یک مدال برنز را از آن خود کردند.

ارسال نظرات