عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید به مسائل و اولویت‌های فرهنگی توجهی ندارد، اظهار داشت: رهاسازی فرهنگی یکی از تئوری‌های این دولت است.
کد خبر: ۸۷۴۶۹۸۵
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، جواد کریمی قدوسی در طرح ولایت رسانه که به همت سازمان بسیج رسانه و با حضور اصحاب و فعالان رسانه در حرم مطهر رضوی برگزار شد، به ولنگاری فرهنگی اشاره و اظهار داشت: اینکه مقام معظم رهبری این کلیدواژه را بکار بردند عمق فاجعه را می‌رساند چرا که ولنگاری فرهنگی در مقام هیات دولت مطرح شد.
 
وی در ادامه افزود: 400 نفر از کشورهای اروپایی و امریکا که دارای سابقه هنری و نویسندگی بودند وارد کشور ما شدند تا از این طریق بتوانند نفوذ پیدا کنند.
 
کریمی با بیان اینکه تخریب مبانی فرهنگی و دینی و استحاله ارزش‌ها هدف جنگ نرم است، گفت: کار ما در جبهه جنگ نرم به مراتب از جبهه جنگ تحمیلی مشکل‎تر و تخریب آن بیشتر است.
 
وی سازماندهی، آموزش، نیرو، داشتن نقشه راه و وحدت ملی و توسل و امید را از مراحل و اقدامات جهاد در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و جنگ سخت برشمرد.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان داشت: اولین سازمانی که بعد از انقلاب بوجود آمد پایگاه‌های بسیج و پشتوانه اصلی جنگ نرم مسجد بود و همین ستادهای مردمی بودند که هشت سال یک جبهه گسترده را رهبری کردند.
 
وی با بیان اینکه رهاسازی فرهنگی یکی از تئوری‌های دولت تدبیر و امید است، افزود: در برنامه ششم توسعه بیشتر به مسائل اقتصادی پرداخته شده و به اولویت‎های فرهنگی توجهی نشده است و حتی در خصوص فضای مجازی فقط یک ماده آورده شده است.
 
کریمی در پایان با اشاره به آثار سوء امنیتی FATF گفت: این قرار داد در واقع پشت قباله برجام است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها