خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان غربی:

۱۱ هزار جلد کتاب در هفته دفاع مقدس در آذربایجان غربی توزیع می‌شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: امسال همزمان با هفته دفاع مقدس ۱۱ هزار جلد کتاب در عناوین مختلف در آذربایجان غربی توزیع می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۶۹۷۴
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار سعید قربان نژاد در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در آذربایجان غربی اظهار داشت: امسال در مجموع 300 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در گستره استان به اجرا در می‌آید.

وی افزود: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق مرزی و محروم آذربایجان غربی در کنار رونمایی از آثاری با عناوین دفاع مقدس و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا در کنار غبار روبی مزار شهدا از جمله برنامه‌هایی است که امسال در هفته دفاع مقدس به مورد اجرا گذاشته می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: امسال همزمان با هفته دفاع مقدس 11 هزار جلد کتاب در عناوین مختلف در آذربایجان غربی توزیع می‌شود.

وی گفت: برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس با رویکرد تولید محتوا، پرهیز از کارهای کلیشه‌ای و نشر در شبکه‌های اجتماعی از دیگر برنامه‌های اجرایی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان است.

قربان نژاد تصریح کرد: رسانه‌های مختلف باید بیش از پیش در نشر ارزشهای دفاع مقدس و انتقال مفاهیم و آموزه‌های گرانسنگ آن دوران به جوانان پای کار باشند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی گفت: برگزار برنامه‌های هفته دفاع مقدس نیازمند مشارکت همه ارگانها و نهادهای دولتی و عمومی است و هر یک از دستگاه‌ها باید گوشه‌ای از کار را در حوزه مسئولیت خود متعهدانه عهده دار باشند.

وی اظهار داشت: شعار امسال هفته دفاع مقدس ما آماده هستیم انتخاب شده است.

ارسال نظرات