با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی و با حضور مقامات و مسئولین کشوری و محلی چهاردهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۴۶۹۷۳
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی، برخی از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و فعالان حوزه فرهنگ، چاپ و نشر چهاردهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه در محل سالن نمایشگاهی مجتمع فرهنگی و هنری این شهر افتتاح شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: در چهاردهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه 135 ناشر از سراسر کشور شرکت کرده‌اند.

حجت الاسلام محمدباقر کریمی افزود: 107 نمایندگی از ناشران مختلف و 20 ناشر استانی از آذربایجان غربی در این نمایشگاه حضور یافته‌اند.

وی گفت: در مجموع آخرین و تازه‌های نشر کشور در قالب 170 غرفه در چهاردهمین نمایشگاه سراسری کتاب ارومیه گردآوری شده و در معرض بازدید و خرید علاقه مندان قرار گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با اظهار اینکه تسهیلات و بن‌های خرید مختلفی برای بهره مندی اقشار مختلف مردم در این نمایشگاه در نظر گرفته شده است گفت: تا کنون افزون بر 10 هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های آذربایجان غربی اهدا شده است.

وی از علاقه مندان به کتاب دعوت کرد از 28 شهریورماه تا 2 مهرماه از ساعت 9 الی 13 در نوبت صبح و از ساعت 16 تا 20 در نوبت بعد از ظهر از نمایشگاه کتاب ارومیه بازدید کنند.

ارسال نظرات