خبرهای داغ:
با هدف تجديد بيعت با ولايت واقعه عظيم غدير خم با حضور هنرمندان بسيجي شهرستان خوي در 30شهريور ماه در زمين چمن ورزشي زاويه حسن خان فيرورق اين شهرستان بازسازي مي شود.
کد خبر: ۸۷۴۶۹۶۷
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه خوي ضمن تبريك هفته ولايت و امامت از تمام دستگاه هاي اجرايي شهرستان درخواست کرد که با تمام توان در هر چه با شکوهتر برگزار شدن اين مراسم تلاش کنند و هدف را بر بهتر برگزار شدن این مراسم نسبت به سنوات گذشته قرار دهند.

سرهنگ پاسدار محمد باقر علايي خاطر نشان كرد: سپاه پاسداران در بستر ولایت ایجاد شده است لذا از سپاه پاسداران این انتظار است که همیشه فعال و پویا باشد،

وي ابراز داشت: آنچه که مهم است مردمی کردن کار عظیم بازسازی حادثه غدیر است و برای اینکه این کار بین مردم جابیفتد مردم در بازسازی واقعه غدیر مشارکت دارند.

وی در ادامه افزود: ما همه وظيفه داريم شعائر دينی و مذهبی را در جامعه ترويج و گسترش دهيم و واقعه غدير خم يكی از اين موضوعات مهم است.

گفتني است بازسازي واقعه عظيم غدير خم و تجديد بيعت با رهبر يو ولايت همزمان با سراسر كشور در شهرستان خوي و در روستاي زاويه حسن خان با حضور بسيجيان و هنرمندان شهرستان خوي در روز عید سعید غدیر خم و ساعت10:30 صبح برگزار مي گردد.

ارسال نظرات