خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش و جوان بوکان:

ورزش بوکان برای موفقیت نیاز به سازماندهی مجدد دارد

رئیس اداره ورزش و جوان بوکان عنوان کرد: اصلی ترین برنامه ما سازماندهی مجدد و فعال کردن هیئت ها و علمی کردن ورزش در میان مربیان و ورزشکاران بوکانی است.
کد خبر: ۸۷۴۶۹۶۴
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، رئیس اداره ورزش و جوانان بوکان در حاشیه مراسم اختتامیه کلاس های تابستانی که در سالن سه هزار نفری میلاد نور و با حضور گسترده نوجوانان و جوانان برگزار شد گفت: اوقات فراغت یکی از مسائل مهم نوجوانان و جوانان است که شناخت نیازمندی ها، رفع احتیاجات و برنامه ریزی صحیح در این حوزه موجب بروز استعدادها و خلاقیت ها و ایجاد نوآوری در بین نوجوانان و جوانان می شود.

احمد نصرالهی افزود: غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و برنامه ریزی صحیح، اصولی و هدفمند برای شکوفا کردن استعدادها و توانمندی های آن ها، مکمل تعلیم و تربیت رسمی است.

وی ادامه داد: در تابستان سال جاری خوشبختانه تمام هیئت های ورزشی به صورت فعال در تشکیل کلاس های تابستانی فعال بودند که این مهم نشان می دهد ورزش اکنون در کنار تحصیل به یکی از اصلی ترین برنامه های نوجوانان و جوانان بوکانی و خانواده آنان تبدیل شده است.

نصرالهی تصریح کرد: بیشترین میزان شرکت کنندگان در رشته های فوتبال، والیبال، بسکتبال بوده که این مسئله نشان می دهد توجه به ورزش های تیمی در اولیت است.

رئیس اداره ورزش و جوانان بوکان از شرکت 6 هزار نفر در کلاس های تابستانی خبر داد و عنوان کرد: میزان حضور شرکت کنندگان در کلاس های تابستانی سال 95 نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد بسیار خوبی را به خود دید که این مهم جای بسی خوشحالی است.

احمد نصرالهی در ادامه با تشکر از ارگانهای سطح شهر بابت کمک به هر چه بهتر برگزار کردن کلاس تابستانی گفت: خوشبختانه بسیاری از سازمان ها و ارگانهای سطح شهر کمک های بسیار خوبی را برای هر چه بهتر برگزار کردن کلاس های تابستانی در اختیار این اداره قرار دارند ولی در این میان شهرداری و شورای شهر بوکان سنگ تمام گذاشتند.

وی همچنین در بخش دیگری از صحبت های خود در مورد برنامه های آینده این اداره گفت: متاسفانه سازمان دهی داخلی ما ضعیف است و ما این را در هیئت ها به خوبی حس کردیم.

نصرالهی تصریح کرد: این که ما از نظر امکانات در مضیقه هستم بر کسی پوشیده نیست ولی بحث اصلی ورزش بوکان اکنون سازماندهی مجدد و علمی هیئت ها است.

وی افزود: اصلی ترین برنامه ما همچنان که گفتم سازماندهی مجدد و فعال کردن هیئت ها و علمی کردن ورزش در میان مربیان و ورزشکاران بوکانی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان بوکان تصریح کرد: یکی دیگر از مهم ترین برنامه های ورزش و جوانان بوکان که می تواند باعث جهش ورزش در این شهرستان باشد تشکیل مجمع خیرین ورزشی است که خوشبخانه هم اکنون این مهم در حال شکل گیری است.

احمد نصرالهی در باره تغییر و تحول در هیئت های ورزشی بوکان نیز گفت: بنده هنوز برای تغییر و تحول هیئت ها اقدامی انجان نداده ام زیرا بر این عقیده هستم که تغییر باید باعث دگرگونی و پیشرفت باشد نه پشیمانی.

وی ادامه داد: تا کنون سعی کردیم اطلاعات کامل و جامعی از هیئت های ورزشی بوکان و نحوه عملکرد آنان در چند سال گذشته جمع آوری کنیم، تا بتوانیم به صورت علمی در باره آینده هیئت ها تصمیم گیری نمایم.

نصرالهی در باره بعضی از تغییر و تحولات نیز گفت: چندین هیئت قبل از حضور بنده در اداره ورزش و جوانان به علت های مختلف خواهان پایان همکاری با ما بودند که طبق روال قانونی روسای این هیئت ها تغییر کرد.

ارسال نظرات