مسئول روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر بوکان گفت: آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان حضرت حمزه این شهر با تلاش به موقع آتش نشانان مهار و خاموش شد.
کد خبر: ۸۷۴۶۹۶۲
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر بوکان گفت: آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان حضرت حمزه این شهر با تلاش به موقع آتش نشانان مهار و خاموش شد.

ظاهرفیضه اظهار کرد: ساعت یک بامداد شب گذشته با دریافت خبر وقوع حادثه آتش سوزی یک منزل مسکونی در خیابان حضرت حمزه آتش‌نشانان ایستگاه های یک میدان قدس و دو امیرآباد به محل حادثه، اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه طبقه دوم یک منزل مسکونی به علت سهل انگاری و رعایت نکردن نکات ایمنی طعمه حریق شده ویک نفر نیز در داخل شعله های آتش گرفتار شده بود.

فیضه گفت: در ادامه آتش نشانان بی درنگ پس از ایمن سازی محل حادثه با قطع برق و گاز ساختمان و بکارگیری تجهیزات کامل تواستند به داخل ساختمان نفوذ و شخص گرفتار را از داخل شعله های آتش به بیرون انتقال دهند.

وی ادامه داد: در ادامه آتش نشانان با استفاده از دو رشته لوله آبدهی شعله های آتش را کاملاً مهار و خاموش کردند و پس از جداسازی و دادن توصیه های ایمنی به ماموریت خود پایان دادند.

مسئول روابط عمومی آتش نشانی بوکان در این باره افزود: مردم باید هوشیاری به خرج دهند در زمان خروج از منزل نکات ایمنی را رعایت کنند مخصوصاً در مورد مسائل مربوط به گاز وبرق که می تواند خساراتی زیادی را به بار آورد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه این آتش سوزی خسارت جانی در پی نداشت اما خساراتی بیش از ٥ میلیون تومان به منزل مذکور وارد کرد.

ارسال نظرات