کریمی قدوسی:

افرادی که خود را طلبکار انقلاب می‌دانند به حکومت غیر ولایی اعتقاد دارند

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حکومت غیر ولایی نگاه به حفظ منافع حزبی و شخصی بر منافع امت اسلامی ارجحیت دارد گفت: افرادی که خود را طلبکار انقلاب می‌دانند به چنین حکومتی اعتقاد دارند.
کد خبر: ۸۷۴۶۹۵۳
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، جواد کریمی قدوسی در جمع کارکنان و بسیجیان سپاه ناحیه میثم مشهد با مقایسه مدیریت حاکم بر نظام جمهوری اسلامی با نظا‌م‌های حاکم در دنیا بیان داشت: ولی فقیه تنها حاکمی است که در جهان کنونی و در عصر غیبت از ویژگی های عدل، عرفان، شهامت منحصر به فرد و ... برخوردار است و از لحاظ شرع مقدس اسلام سایر مدیریت‌ها حق دخل و تصرف در امور اجرایی جامعه را ندارند و غاصب محسوب می شوند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس در همین رابطه تصریح کرد: عظمت امروز جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان به دلیل مدیریت بی‌بدیل ولی فقیه در اداره جامعه است.

وی ادامه داد: هرچه موفقیت در این انقلاب بدست آورده ایم به مدیریت ولی فقیه بر می‌گردد و هرچه دچار ضعف و مشکل شده ایم به عدم اطاعت از ولایت و اجرا نکردن خواسته های ولایت بوده است.

کریمی قدوسی در این رابطه به مصادیقی مانند مشکلات فرهنگی، معیشتی، بخشی از مسائل سیاست خارجی و مسائل اجتماعی اشاره کرد و افزود: در واکاوی این مشکلات به این می رسیم، که نگاهی غیر از نگاه اسلام باعث این مشکلات شده است چرا که در مدیریت غیر ولایی نگاه به حفظ منافع حزبی و شخصی بر منافع امت اسلامی ارجحیت دارد و اگر امروز عده ای خود را طلبکار انقلاب می دانند(اشاره به دریافت های حقوق های ناعادلانه توسط اقای صفدر حسینی و توجیه دختر او به اینکه، اینها حق ما از انقلاب است)، نتیجه همین نگاه و عدم اعتقاد به مدیریت ولی فقیه است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت ولی فقیه در سلسله انبیاء و اولیاء الهی و همان ولایت رسول الله (ص) است، افزود: امروز باید بسیجیان امادگی خود را در تمام زمینه ها بالا ببرند تا هر زمان ولی فقیه نسبت به امری دستور دادند، آن مسئله بر زمین نماند.

کریمی قدوسی به تلاش غرب برای به شکست کشاندن نظام جمهوری اسلامی و ناکارامد جلوه دادن مدیریت ولی فقیه اشاره کرد و افزود: غرب برای مبارزه و شکست مدیریت ولی فقیه در ایران حذف پنج رکن مهم را دنبال می کند، حذف  ولایت فقیه از سیستم مدیریت جامعه، حذف سپاه و بسیج از سیستم دفاعی کشور، حذف نظارت استصوابی شورای نگهبان از سیستم انتخاباتی کشور، حذف حجاب از نهاد خانواده تحت عنوان حقوق بشر و حذف سیاست مقابله با اسرائیل از فکر و اندیشه مدیران و مجریان نظام جمهوری اسلامی ایران.

وی در پایان بیان داشت: نیروهای بسیجی و حزب الهی باید در مقابل این توطئه های غرب ایستادگی کنند و به تبین مدیریت ولی فقیه در جامعه بپردازند.


 

ارسال نظرات
پر بیننده ها