نونهالان کهگیلویه و بویراحمد در فستیوال مدارس فوتبال کشور خوش درخشیدند

رئیس کمیته جوانان هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: نونهالان زیر 12 سال کهگیلویه و بویراحمد در فستیوال مدارس فوتبال کشور خوش درخشیدند.
کد خبر: ۸۷۴۶۸۸۵
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱

امیدعلی حسینی با اشاره به برنامه‌هایی که کمیته جوانان هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به رشد و تعالی فوتبال پایه‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد دارد، اظهار کرد: به همت هیأت فوتبال برنامه‌ای را در دستور کار داریم تا با فعال کردن هر چه بیشتر مدارس فوتبال در سطح استان و نظارت هر چه بیشتر بر روی کار آن‌ها فوتبال استان را متحول کنیم.

رئیس کمیته جوانان هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از حمایت‌های هیأت فوتبال استان مبنی بر نظارت هر چه بیشتر بر کار مدارس فوتبال گفت: در این دوره مدارس فوتبال را به حال خود رها نکرده‌‌ایم و با برنامه‌ریزی دقیق بهترین‌ استعدادها را شناسایی می‌کنیم.

این مسؤول در هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به همین منظور در سطح شهرستان‌ها فستیوال مدارس فوتبال را برگزار می‌کنیم و سپس منتخب‌ها در فستیوال مدارس استان شرکت کرده و در نهایت منتخب آن‌ها به فستیوال مدارس کشور اعزام می‌شوند.

وی در همین خصوص گفت: تیم منتخب زیر 12 سال استان در چهارمین دوره فستیوال مدارس فوتبال کشور به شهرستان رامسر اعزام شد.

حسینی گفت: بعد از شرکت در مراسم افتتاحیه با حضور رؤسای فدراسیون و آکادمی ملی فوتبال ایران و کلیه استان‌های کشور، بازی‌ها علی‌رغم بارندگی‌های پراکنده آغاز شد.

این مسؤول گفت: تیم منتخب استان با مربی‌گری امیدعلی حسینی و سید مصطفی حسینی ضمن کسب 4 پیروزی در مقابل استان‌های کرمانشاه، خراسان شمالی، کیش، لرستان و دو تساوی در برابر قزوین و مرکزی در بین استان‌های شرکت کننده بهترین نتایج را کسب کرد.

رئیس کمیته جوانان هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم ما از شانس بالایی برای انتخاب بیشترین افراد برای عضویت در تیم ملی نونهالان ایران برخوردار است.

حسینی در بخش دیگری از اظهارت خود با بیان اینکه فوتبال استان راهی جز توجه به سرمایه‌های خود در فوتبال پایه‌ها ندارد، افزود: در صورت حمایت از این سرمایه‌ها خواهیم توانست در آینده در بین استان‌های کشور از جایگاه ممتازی در فوتبال برخوردار باشیم.

ارسال نظرات