فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: در راستای زمینه‌سازی کنگره ملی شهدای استان، یادواره 417 شهید کهگیلویه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۶۸۸۱
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱

سعید برومندزاده ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس، ویژه‌برنامه‌های این هفته را تشریح کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه تصریح کرد: در راستای بزرگداشت هفته دفاع مقدس 50 برنامه با 22 عنوان در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیش‌بینی شده است.

برومندزاده اجرای رژه نیروهای مسلح را آغازگر این برنامه‌ها دانست و گفت: امسال رژه نیروهای مسلح با حضور نیروها و تجهیزات تیپ 48 فتح استان در دهدشت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه علاوه بر نیروهای مسلح، تجهیزات خودرویی و تسلیحات دفاعی از استان برای شرکت در این مراسم تدارک دیده شده است،بیان کرد: مراسم رژه هفته دفاع مقدس عصر روز چهارشنبه در میدان مرکزی دهدشت برگزار خواهد شد.

این مسؤول، نواختن زنگ ایثار در یکی از مدارس، ارائه خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی در بیمارستان صحرایی، سرکشی از خانواده شهدا، برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در قلعه‌رئیسی و کوهپیمایی بسیجیان حوزه دستگرد را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

برومندزاده اضافه کرد: با هدف آشنایی کشاورزان با روش‌های نوین کشت پنج محصول غالب شهرستان، همایش علمی کردن کشاورزی با حضور کارشناسان مجرب برگزار می‌شود.

وی از یادواره 417 شهید شهرستان با توجه به در پیش بودن کنگره ملی شهدا خبر داد و تصریح کرد: این یادواره برای پنجم مهر ماه پیش‌بینی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه، برپایی نمایشگاه آثار و عکس شهدا و تجلیل از رزمندگان را از جمله برنامه‌های یادواره شهدای شهرستان دانست و گفت: در شهر سوق نیز یادواره آبروی محله برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات