رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از تجلیل 450 نفر از آزادگان و جانبازان دانشگاه علوم پزشکی استان و اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی به مناطق محروم بویراحمد در ایام برگزاری کنگره ملی شهدا خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۶۸۸۰
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰

رضا چمن ظهر امروز در کمیته بهداشت و درمان کنگره ملی سرداران و شهدای کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم آمادگی و همراهی تمامی دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه با این کمیته تاکید کرد و گفت: خوشبختانه کمیته بهداشت و درمان با آمادگی کامل به استقبال کنگره ملی شهدای استان می‌رود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برنامه‌های در دست اقدام کمیته بهداشت و درمان کنگره ملی سرداران و شهدای استان اذعان کرد: تجلیل از 450 نفر از آزادگان، جانبازان دانشگاه علوم پزشکی استان، سرکشی از خانواده شهدا و اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی به مناطق محروم با محوریت بسیج جامعه پزشکی را در دست اقدام داریم.

چمن در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در محل نمایشگاه کنگره ملی شهدا دو غرفه به کمیته بهداشت و درمان تخصیص داده شده، گفت: معاونت بهداشت سپاه فتح نسبت به استقرار سازه بیمارستان صحرایی اقدام و بسیج جامعه پزشکی نسبت به استقرار میز و صندلی تخت بیمار، ترازو، فشارسنج در محل نمایشگاه کنگره اقدام کند.

وی بیان کرد: بسیج جامعه پزشکی و مرکز بهداشت شهید دامیده بویراحمد در هفته دفاع مقدس و برگزاری کنگره ملی شهدای استان با همکاری سایر دستگاه‌ها نسبت به اعزام تیم‌های بهداشتی درمانی اقدام کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم آمادگی و استقرار آمبولانس‌های فوریت‌های پزشکی، هلال احمر و معاونت بهداشت سپاه در محل برگزاری نمایشگاه کنگره ملی شهدای استان تاکید کرد.

این مسؤول در ادامه از استقرار پزشک زن و مرد و پرستاران و پیراپزشکان از طریق مرکز بهداشت، فوریت‌‌های پزشکی، معاونت درمان، بیمارستان شهید بهشتی و انتقال خون و هلال احمر در محل برگزاری نمایشگاه مستقر شوند.

وی تصریح کرد: بسیج جامعه پزشکی و معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه نسبت به فضاسازی فرهنگی دانشگاه در خصوص برگزاری اولین کنگره ملی سرداران و شهدای استان اقدام کنند.

چمن در بخش پایانی سخنان خود بر تفکیک مسؤولیت‌ها در کمیته بهداشت و درمان تاکید کرد و گفت: هر حوزه و بخش مسؤول آن مشخص باشد تا کارها به نحو مطلوب پیش رود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در یک هفته قبل از برگزاری کنگره ملی شهدای استان برنامه پیک سلامت را به کنگره ملی شهدا اختصاص می‌دهیم.

وی اذعان کرد: در برنامه پیک سلامت که در یک هفته به موضوع کنگره ملی سرداران و شهدای استان پرداخته می‌شود به نقش امداد و نجات، انتقال خون و جامعه پزشکی در دوران جنگ نیز پرداخته می‌شود.

ارسال نظرات