خبرهای داغ:
مسئول هیئت رزمندگان اسلام استان اصفهان:

حضور فعال و مؤثر در فضای مجازی با هدف ترویج ارزش‌های اسلامی/ سه هیئت نمونه جوانان عاشورایی اصفهان در کشور معرفی شدند

جلب اعتماد مردم و تلاش برای تبدیل‌شدن هیئت رزمندگان اسلام به هیئت مرجع در هر شهر و همچنین حضور فعال و مؤثر در فضای مجازی باهدف ترویج ارزش‌های اسلامی، فرهنگ عاشورایی و فاطمی جز اولویت‌های سالانه هیئت رزمندگان اسلام است.
کد خبر: ۸۷۴۶۸۵۵
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج،محمد نادر الاصلی در مراسمی که با حضور مسئولان نوجوانان و جوانان عاشورایی هیئت رزمندگان اسلام استان اصفهان برگزار شده بود، اظهار کرد: مجموعه هیئت رزمندگان اسلام با شاکله و ساختار جدید در چند ماه گذشته فعالیت خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه استان پهناور اصفهان با قریب چهارمیلیون نفر و ۲۶ شهرستان در زمره استان‌های بزرگ است که تقدیم کردن ۲۳ هزار و ۵۰۰ شهید تنها بخشی از اقدامات مردم ولایت مدار اصفهان در مسیر انقلاب اسلامی است، گفت: اعتقاد راسخ مردم ولایتمدار اصفهان به منجی عالم بشریت از شاخصه‌های مهم دینی است و این باعث متمایز شدن قوم انقلابی امام راحل نسبت به مردم کوفه و قوم امیر المومنین علی علیه السلام شده است.

مسئول هیئت رزمندگان اسلام استان اصفهان خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اقدامات فرهنگی در دستور کار هیئت رزمندگان اسلام قرار گرفت که بر این اساس چشم‌انداز دوساله‌ای برای هیئت رزمندگان اسلام نوشته شد که به دو بعد کمی و کیفی توجه شده است.

وی ادامه داد: تعمیق عشق به ولایت و ترویج روحیه ولایت مداری، ترویج قرآن و فرهنگ قرآنی با رویکرد زندگی اسلامی، تعمیق ابعاد مردمی هیئت و بسط فرهنگ عاشورایی، ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی باهدف بصیرت افزایی و فعالیت مؤثر در زمینه آموزش احکام و ارتقا مهارت‌های دینی ازجمله اهداف کیفی تعیین‌شده در چشم‌انداز هیئت رزمندگان اسلام است.

نادرالاصلی تأکید کرد: اعتمادسازی و جلب اعتماد مردم و تلاش برای تبدیل‌شدن هیئت رزمندگان اسلام به هیئت مرجع در هر شهر و همچنین حضور فعال و مؤثر در فضای مجازی باهدف ترویج ارزش‌های اسلامی و فرهنگ عاشورایی و فاطمی جز اولویت‌های سالانه هیئت رزمندگان اسلام است.

وی ادامه داد: ۱۹ هدف کمّی هم در چشم‌انداز دوسالانه برای هیئت رزمندگان اسلام نگاشته شده است که تأسیس هیئت رزمندگان در همه شهرستان‌های استان و عضوگیری سیستماتیک از اقشار مختلف و فعال شدن محفل انس با قرآن از آن جمله است.

مسئول هیئت رزمندگان اسلام استان اصفهان ابراز کرد: دایر کردن میز احکام و تصحیح قرائت قرآن در محل دائمی هیئت رزمندگان اسلام در هر شهرستان و تشکیل مراکز مشاوره تخصصی از دیگر برنامه‌ها پیش‌بینی‌شده است.

شفیعی مسئول هیئت نوجوانان و جوانان عاشورایی استان اصفهان در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه بیان کرد: استان اصفهان دارای ۲۴ هیئت رزمندگان اسلام است که ۱۸ هیئت دارای هیئت نوجوانان و جوانان عاشورایی است.

وی عنوان کرد: از بین ۱۸ هیئت نوجوانان و جوانان عاشورایی تاکنون سه هیئت موفق شدند که در سطح کشور نمونه شوند که هیئت نوجوانان و جوانان عاشورایی غرب اصفهان را به‌عنوان نمونه کشوری از استان اصفهان و در سال‌های گذشته هیئت نوجوانان و جوانان عاشورایی جنوب اصفهان و شهرستان آران و بیدگل هم موفق شدند در سطح کشور نمونه شوند.

ارسال نظرات