معاون سابق ستاد حمل و نقل سوخت در گفتگو با «بسیج»:

با فعالیت جهادگران بسیجی 40 میلیون لیتر بنزین صرفه‌جویی شد

در خصوص نوسازی خودروها و تاکسی های فرسوده، بالغ بر 130 هزار تاکسی را ترمیم و عوض کردیم و حدود 1 میلیون و سیصد هزار خودروهای شخصی فرسوده را بهبود بخشیدیم
کد خبر: ۸۷۴۶۸۳۰
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹

دکتر هاشمی فعال بسیجی در حوزه اقتصاد مردمی و معاون سابق ستاد حمل و نقل سوخت در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج درباره کارهای اقتصادی که بسیج طی مسوولیت هایی به وی بود گفت: مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی رهنمود هایی داشتند و فعالان بسیجی هم کسب تکلیف کردند و در این حوزه کارهای مختلفی انجام شده است.

وی افزود: در زمینه بهینه سازی مصرف سوخت و کارت های سوختی اقداماتی انجام شد که تا به امروز مردم اثراتش را متقابلا لمس کرده اند. همچنین مدیریت سوخت کشور به دست افراد جهادی و بسیجی توانستند تا فراورده های نفتی ما را در مصرف سوخت کنترل کنند و این کنترل باعث 30 تا 40 میلیون لیتر مصرف بنزین کاهش پیدا کرد. قاچاق بنزین و تحریم هایی که در این خصوص به ایران متحمل می شد همگی سرکوب شد.

این بسیجی تصریح کرد: همچنین در خصوص نوسازی خودروها و تاکسی های فرسوده، بالغ بر 130 هزار تاکسی را ترمیم و عوض کردیم و حدود 1 میلیون و سیصد هزار خودروهای شخصی فرسوده را بهبود بخشیدیم و سعی کردیم در مسؤولیت هایی که به ما محول کرده‌اند، به نحو احسنت انجام دهیم.

ارسال نظرات