عضو انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی دانشگاه امام صادق(ع) در گفتگو با «بسیج»:
محمود کریمی بیرانوند گفت: برای پیروز شدن در عرصه اقتصاد مقاومتی باید ابتدا نیروی متناسب با آن را تربیت کرد لذا چگونگی مصرف بر اساس تربیت اقتصادی تعیین می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۶۷۹۱
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
محمود کریمی بیرانوند عضو انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت:  تربیت اقتصادی، مولفه مهم برای عملیالتی نمودن اقتصاد مقاومتی است که توسط انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تربیت اقتصادی مقدمه پیروزی در جنگ اقتصادی است افزود: جنگ اقتصادی نیازمند جهاد اقتصادی است و برای این نوع جهاد باید از ابزار خاص خودش یعنی تعلیم و تربیت اقتصادی استفاده نمود؛همان‌طور که آموزش نظامی می‌تواند موجب موفقیت در جنگ نظامی شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: برای پیروز شدن در عرصه اقتصاد مقاومتی باید ابتدا نیروی متناسب با آن را تربیت کرد لذا چگونگی مصرف بر اساس تربیت اقتصادی تعیین می‌شود. از چه کالاهایی استفاده کنیم؟ چقدر از یک کالا مصرف کنیم؟ اسراف و تبذیر در مصرف به چه معناست؟ چگونه کارآفرینی کنیم؟ تأمین مالی را به چه شکلی انجام دهیم؟

این مدرس انجمن اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: تربیت اقتصادی صحیح موجب انگیزه و رفتار مناسب برای فعالیت اقتصادی فرد و جامعه می‌شود و این مسئله به‌نوبه خود می‌تواند نتایج اقتصادی خوبی را برای شخص و کشور به ارمغان آورد.

ارسال نظرات