لایروبی سه باره کانال ها و انهار منطقه 20

خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 از اجرای طرح ویژه لایروبی شبکه جمع آوری آب های سطحی و آمادگی این منطقه جنوبی برای بارش های پائیزه خبرداد.
کد خبر: ۸۷۴۶۷۷۶
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سید احمد صفوی با بیان این مطلب افزود: در آستانه فصل پائیز و به منظور آمادگی در برابر بارش های فصلی، طی مدت 45 روز، 15 هزار و 65 مترطول از کانال های سرپوشیده منطقه 20 پاکسازی و لایروبی شد.

صفوی ادامه داد: با احتساب دفعات لایروبی، 47 هزار و 187 مترطول در این طرح کار انجام شده است که معادل 313 درصد عملیات اجرایی است.

وی به بهسازی مسیر کانال های اصلی و فرعی نیز اشاره کرد و افزود: کانال های سرخه حصار، بازیافت، بهشتی، گذرنامه و 30 مقطع از کانال های روباز و عرضی منطقه نیز مورد بررسی تیم عمرانی قرار گرفته است تا نارسائی ها و نواقص احتمالی آنها از لحاظ شیب نامناسب، فرسودگی جداول، نشست کف برطرف شود.

شهردار منطقه 20 لایروبی و پاکسازی انهار و کانال های شهری را از فعالیت های مستمر مدیریت شهری برشمرد و یادآور شد: علاوه بر برنامه های معمول، در آستانه بارندگی های فصلی نیزطرح های ویژه انجام می شود تا آمادگی کامل برای فصل های بارش به وجود آید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار