سردار علی فضلی در گفت‌وگو با «بسیج»:
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم در مواجهه با حیله های دشمن آسیب نبینیم باید به بنیان های مستحکم و قرآنی متکی باشیم تا از این فراز و نشیب ها بتوانیم به خوبی عبور کنیم.
کد خبر: ۸۷۴۶۷۵۳
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰
سردار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به برنامه دشمنان برای نفوذ به عرصه های مختلف جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: دشمن برای تضعیف روحیه مردم و رسیدن به اهداف و آرمان هایش از همه ابزارها استفاده می کند و یکی از این ساز و کارهای دشمنان، نفوذ است.

وی تاکید کرد: دشمنان با اتکا به نفوذ به دنبال تضعیف روحیه مردم ایران هستند اما در مقابل، ما باید مردم را توجیه کنیم و برای مقابله با حیله های دشمنان، آنها را به سلاح بصیرت مجهز کنیم.

فضلی خاطرنشان کرد: طمع دشمن خیلی زیاد است و به حول قوه الهی تا کنون به اهدافش نرسیده است و برای رسیدن به آرمانهایشان بسیاری از شیوه ها و میدان های مختلف را تست کرده که امروز یکی از راه های ظرفیتی دشمن، نفوذ است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه همه مردم ایران باید در زمینه دشمن شناسی قوی باشند خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم در مواجهه با حیله های دشمن آسیب نبینیم باید به بنیان های مستحکم و قرآنی متکی باشیم تا از این فراز و نشیب ها بتوانیم به خوبی عبور کنیم.

فضلی افزود: تشریح وضعیت دشمن و دشمن شناسی برای مردم ما یک امر مقدس است و تا وقتی که دشمن را نشناسیم نمی توانیم راهکار مقابله با آن را برای مردم عزیز تشریح کینم بنابراین همه ما باید مراقبت کرده و با دشمنی های دشمنان مقابله کنیم.
ارسال نظرات