خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس همایش پرچمداران نهضت حسینی در قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۶۷۳۱
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱

عقیل محمدی مسئول بسیج مداحان سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص همایش پرچمداران نهضت حسینی اظهار کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس همایش پرچمداران نهضت حسینی با حضور سردار شاهرخی فرمانده محترم سپاه صاحب الامر(عج) به همت سازمان بسیج مداحان سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین برگزار خواهد شد.

وی در خصوص علت نامگذاری این همایش اذعان کرد: بنا بر بخشی ار بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مداحان که فرمودند مداحان پرچمداران این نهضت‌اند، این همایش با این عنوان مطرح شده‌است.

این مسئول در خصوص زمان و مکان برگزاری این همایش تصریح کرد:همایش پرچمداران نهضت حسینی در روز شنبه سوم مهر ماه سال جاری بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه آستان مقدس امام‌زاده حسین(ع) قزوین برگزار می‌شود.

محمدی با اشاره به سخنران و شاعر این مراسم اذعان کرد: حاج محسن طاهری سخنران و وحید قاسمی شاعر این همایش خواهند بود.

مسئول بسیج مداحان استان قزوین ضمن معرفی مدعوین این همایش تبیین کرد: از مداحان، مدیران هیئات و شعرای آئینی برای شرکت در این همایش دعوت به عمل آمده‌است.

وی توجیه مداحان،مدیران هیئات و شعرای آئینی را از اهداف این همایش عنوان کرد و گفت: روشنگری بصیرتی، عقیدتی و به‌ویژه روشنگری در بحث اخلاق از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش است.

1102/ت20/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها