خبرهای داغ:
سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) آوج در آستانه هفته دفاع مقدس بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۷۴۶۶۸۸
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین در آستانه گرامی داشت هفته دفاع مقدس سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان اوج بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل می‌باشد:
بسم رب الشهدا و الصدیقین
31
شهریور ماه سرآغاز هفته دفاع مقدس، تلالو درخشان روزهای پرحادثه‌ای است که اراده آهنین ملت مسلمان ایران تحت هدایت و رهبری حضرت امام خمینی (ره)در آغازین روزهای راه خود، ابهت پوشالی استکبار جهانی را خدشه‌دار ساخت و هم‌اکنون نیز ملت ولایتمدار ایران تحت زعامت حضرت آیت الله خامنه‌ای (دام عزه) در اوج اقتدار و امنیت به این راه ادامه می‌دهد.
امروز جهان اسلام به دنبال تفکرات و نقشه‌های شوم استکبار جهانی در برابر توطئه‌ای از پیش برنامه‌ریزی‌ شده زیر سایه دروغین اسلام‌‌گرایی قرار گرفته است که بی‌شک فرهنگ و تجربه عاشورایی دفاع مقدس، این فتنه را نیز از جهان اسلام دفع خواهد نمود.

تردیدی نیست تلاش برای تقویت همدلی در کشور و پرهیز از دو قطبی سازی جامعه، رفع محرومیت‌ها و مقابله جدی و تمام عیار با مظاهر فساد و تبعیض، توسعه عدالت، ترویج اخلاق و معنویت و ، تعمیق تعامل سازنده بین قوای سه گانه و ظرفیت‌سازی برای تداوم حرکت فعال ملی در راستای چشم‌انداز و اهداف راهبردی نظام - به ویژه در عرصه اقتصاد مقاومتی و مقابله با جنگ نرم و راهبرد نفوذ دشمن - از اولویت‌ها و الزاماتی است که بیش از همه نقش آفرینی و پیشتازی ما را در صحنه آن می‌طلبد.

بر نسل حاضر تکلیفی واجب است تا حماسه‌های بی‌بدیل دفاع مقدس را نصب العین جریان اجتماعی خود قرار دهند و اجازه ندهند دشمنان بی‌حیا با توسل بر ابزارهای فرهنگی سمبل اقتدار اسلامی ما را زیر سوال ببرند.
امروز جوانان، متخصصان و دانشمندان ایران اسلامی در نیروهای مسلح با استفاده از تجارب سال‌های دفاع مقدس توانسته‌اند توانمندی دفاعی ایران را به جایگاهی برسانند که جهان غرب در رسانه‌های خود در بیان این اقتدار لب به اعتراف گشوده و این افتخار بار دیگر معبر سخن بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است که فرمودند « جنگ برای ما یک نعمت بود».
کارکنان سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آوج با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و همه شهدای جنگ تحمیلی ضمن اعلام آمادگی برای مبارزه قاطعانه با هر گونه تهدید سخت و همچنین حضور در سنگر های نرم، این هفته را به رهبر معظم انقلاب، ملت غیور ایران به‌ویژه خانواده معزز شهدای دفاع مقدس، جانبازان و ایثارگران سرافراز تبریک عرض نموده و سربلندی و پیروزی مردم ایران اسلامی در دستیابی به قله‌های افتخار را از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نماید.

 

5002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها