تابش گفت: پرداخت یارانه‌ها به مردم از سوی دولت ادامه خواهد داشت و به این پرداخت ها قطع نمی شود؛ اقشار کم درآمد کشور هم مطمئن باشند که پرداخت یارانه آنها ادامه یابد و متوقف نمی شود و در دستور کار دولت است.
کد خبر: ۸۷۴۶۶۲۷
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج،محمدرضا تابش، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی  در خصوص آخرین وضعیت پرداخت یارانه به مردم، گفت: پرداخت یارانه‌ها به مردم از سوی دولت ادامه خواهد داشت و این پرداخت ها قطع نمی شود؛ اقشار کم درآمد کشور هم مطمئن باشند که پرداخت یارانه آنها ادامه پیدا خواهد کرد و متوقف نمی شود و در دستور کار دولت است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه در بودجه سال 95 نیز بودجه یارانه ها پیش بینی شده است، اظهارداشت: با توجه به این که هزینه پرداخت یارانه ها در بودجه سال 95 پیش بینی شده است بنابراین می توان این نوید را به مردم داد که پرداخت یارانه آنها قطع نمی‌شود و ادامه پیدا می کند.

 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه دولت نمی تواند پرداخت یارانه به مردم را قطع کند، بیان کرد: دولت به تنهایی نمی تواند طرحی را در هیات دولت تصویب کند و به طبع آن پرداخت یارانه ها را قطع کند، موضوعی هم اگر در خصوص لغو پرداخت باشد باید در مجلس مطرح  به آن پرداخته شود که در حال حاضر این مسئله مطرح نگردیده است.

منبع: دانا
ارسال نظرات