زمانی که داستان می‌نوشتم و الان که فیلم می‌سازم خودم رادر زمینه پرداختن به سینمای جنگ مدیون می‌دانم.
کد خبر: ۸۷۴۶۵۷۰
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، نرگس آبیار کارگردان سینما؛ در خصوص تمایلش نسبت به پرداختن به سینمای جنگ گفت: نمی‌دانم چطور شد که خدا سرنوشت من را با سینمای جنگ رقم زد یعنی زمانی که داستان می‌نوشتم و الان که فیلم می‌سازم به نحوی خودم را برای فعالیت در این زمینه مدیون می‌دانم.
 
وی افزود: فکر می‌کنم تا زمانی که در هر زمینه‌ای فیلم خواهم ساخت در کنار آن‌ها به ساخت فیلم‌هایی با موضوع جنگ نیز توجه می‌کنم چون  این کار را وظیفه خودم می‌دانم.
 
آبیار ادامه داد: موضوعات جنگ بسیار پرمایه است و آنقدر بستر حوادث آن عجیب و غریب و خاص است که در ذهن مخاطب چالش ایجاد می‌کند و پرداختن به آن را دوست دارم.
 
این کارگردان در خصوص پیش بینی استقبال از «نفس» در زمان اکران بیان کرد: هرچند اکران محرم به جهت عزاداری مردممان سخت است و به دشواری پیش می‌رود اما چون «شیار 143» هم در محرم با استقبال روبرو شد به این قضیه برای «نفس» امیدوارم و اگر همه چیز دست به دست هم بدهد با استقبال خوبی روبرو خواهد شد.
 
آبیار در خصوص فیلم سینمایی«هیهات» که همزمان با فیلم خود اکران می‌شود، اظهار داشت: هرکدام از اپیزودها یک سری نواقص و محاسن دارند و تقریبا همه آن‌ها لحظات خوب و باورپذیری داشتند. در کل از لحاظ کارگردانی و بازی‌ها اپیزود مقدم دوست به جز پایان آن را بیشتر از بقیه دوست داشتم.
ارسال نظرات