خبرهای داغ:
معاون توسعه امور ورزش استان قم خبر داد

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در قم

معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در قم خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۶۵۳۶
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴
برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، روح‌الله رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: اداره‌ کل ورزش و جوانان استان قم با توجه به همزمانی عید سعید غدیر خم و آغاز ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس، همچون اکثر مناسبت‌های ملی و مذهبی سال، اقدام به برنامه‌ریزی برای برگزاری یک همایش ورزش همگانی کرده است.

وی ادامه داد: برنامه‌های متنوعی را برای اجرا در هفته گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هفته دفاع مقدس در نظر گرفته‌ایم که بخشی از آنها فرهنگی است و قسمت دیگر در قالب برگزاری مسابقات قهرمانی و همایش‌های ورزش همگانی به اجرا درخواهد آمد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: جلسه‌ای به منظور هماهنگی برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی ویژه عید سعید غدیر خم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس امروز برگزار و مقرر شد این همایش فرهنگی ورزشی در دومین روز مهر ماه برگزار شود.

وی افزود: با توجه به میزبانی مسابقات ورزشی و همچنین برگزاری رقابت‌های متنوع استانی، برنامه‌های متنوع دیگری نیز در سطح استان انجام می‌شود که آنها را با نام و عنوان عید فرخنده غدیر خم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس نام‌گذاری کرده و برگزار می‌کنیم.

رمضانی بیان کرد: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی از ساعت هفت صبح روز جمعه دوم شهریور ماه با حضور پرتعداد علاقمندان به ورزش و سلامتی، در مسیر حرم تا حرم از ابتدای بلوار پیامبر اعظم (ص) تا مسجد مقدس جمکران میعادگاه عاشقان به امام زمان (عج) برگزار خواهد شد.

وی یاد آور شد: اداره کل ورزش و جوانان به عنوان مجری فعالیت‌های ورزشی هماهنگی‌های لازم را با دستگاه‌ها و ارگان‌های مرتبط انجام داده تا این همایش در دومین روز مهر ماه به بهترین نحو برگزار شود، ‌ضمن اینکه هدایایی نظیر کمک هزینه سفرهای زیارتی‏، چندین دستگاه‏ دوچرخه و لوازم متنوع ورزشی برای شرکت کنندگان در این همایش در نظر گرفته شده که از طریق قرعه‌کشی به این عزیزان اهدا خواهد شد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: همکاران من در بخش‌های مختلف اداره کل ورزش و جوانان بر حسب ماموریت‌های محوله، اقدامات متنوعی را برای این اعیاد فرخنده و مناسبت‌های ارزنده پیش‌رو انجام می‌دهند تا شیرینی این عید بزرگ و حماسه‌ آفرینی‌های رزمندگان رشید و غیور اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی بار دیگر زنده شود و بیش از پیش قدردان امنیت و آرامش کشور عزیزمان در جهان باشیم.

رمضانی تصریح کرد: همایش‌های پیاده روی خانوادگی از هشت سال قبل در قم همواره مورد استقبال و علاقه عموم مردم و علاقمندان به ورزش و سلامتی بوده است و از تمام شهروندان و هم‌استانی‌های عزیز دعوت می‌کنم در روز جمعه دوم مهر ماه در این همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی حضور یافته و یک روز شاد را با ورزش سپری کنند و خاطره‌ای خوش را در یک روز ورزشی برای خود و خانواده رقم بزنند.
ارسال نظرات