نیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در دور افتاده‌ترین روستای تکاب مدرسه‌ای با ارزش 3 میلیارد ریال برای 40 دانش آموز این روستا می‌سازد.
کد خبر: ۸۷۴۶۵۰۲
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در دور افتاده‌ترین روستای تکاب مدرسه‌ای با ارزش 3 میلیارد ریال برای 40 دانش آموز این روستا می‌سازد.

مدیر آموزش و پرورش تکاب از ساخت مدرسه برکت در دورترین روستای تکاب خبر داد و اظهار داشت: کلنگ ساخت مدرسه‌ای در روستای عربشاه اوریات توسط  بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با مساحت ۳۰۰۰ متر مربع و در ۳ کلاس درس با زیر بنای ۱۲۰ مترمربع زده شد.

یحیی علی پناه عنوان کرد: این مدرسه با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال در زمین اهدایی اهالی روستا و با سرمایه گذاری بنیاد برکت ساخته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روستای عربشاه اوریات در ۶۰ کیلومتری شهرتکاب قرار دارد، تصریح کرد: این مدرسه به منظور بهره مندی دانش آموزان این روستا تأمین می‌شود و تلاش می‌کنیم پیش از آغاز بارش‌های زمستانی به بهره برداری برسد.

مدیر آموزش و پرورش تکاب با اشاره به احداث آموزشگاه بنیاد برکت در ورودی روستای عربشاه اوریات بیان کرد: همزمان با احداث ساختمان آموزشگاه دیوار حیاط آن نیز احداث می‌شود و دانش آموزان می‌توانند در شرایطی کاملاً ایده آل از فضای کامل بازی و آموزشی دبستان در طول ایام تحصیل بهره مند شوند.
ارسال نظرات