اعضای بسیج رسانه شهرستان بروجن از اردوهای جهادی بخش گندمان دیدن کردند.
کد خبر: ۸۷۴۶۴۴۸
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷

به گزارش بسیج رسانه استان چهارمحال و بختیاری اردوی جهادی یک هفته ای سردار شهید زین الدین نقنه ای عازم روستاهای محروم بخش گندمان شدند.

سرگروه اردو جهادی سردار شهید زین الدین نقنه ای، هدف از تشکیل اردوهای جهادی را دستیابی به اهداف سیاست های اقتصاد مقاومتی و کمک به مردم محروم روستاهای دور افتاده این شهرستان ذکر کرد.

علی ملک پور عنوان کرد: در این اردوی جهادب بیش از 60 بسیجی حوزه مقاومت امام محمد باقر (ع) شهر نقنه به مدت یک هفته در روستاهای "له دراز"، "چشمه علی" و سولیجان از توابع بخش گندمان شهرستان بروجن مشغول به خدمت رسانی به اهالی این روستاها شده اند.

ملک پور فعالیت های این اردو را در بخش های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، کشاورزی و بهداشتی – درمانی عنوان کرد و گفت: بازسازی منازل محرومین، آموزش های همه جانبه کودکان روستا و مرمت و بازسازی راه های دسترسی و کوچه های روستا از مهم ترین فعالیت های این اردوی جهادی بوده است.

وی با اشاره به استقبال مردم مناطق محروم از جهادگران گفت؛ گاهی خود مردم نیز با جهادگران همکاری می کنند تا طرح ها برای آبادانی روستا و بخش زودتر به پایان برسد.

سرگروه این اردوی جهادی اظهار داشت؛ با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) خانواده های محروم این روستا نیز جهت امداد رسانی شناسایی شده اند و امید است با این کار محرومیت از این روستاها رخت برببندد.

ملک پور در پایان ضمن قدردانی از همکاری مسئولین شهرستان گفت: در برخی از نقاط این روستاها به منظور ایجاد و بهبود راه های دسترسی نیاز به خودروهای راهسازی است که امیدواریم مسئولین مربوطه در این خصوص مارا یاری کنند.

ارسال نظرات