۸۱ میلیون تومان کمک نقدی و جنسی در جشن عاطفه ها در آستانه بازگشایی مدارس در شهرستان طارم جمع آوری شده است.
کد خبر: ۸۷۴۶۳۹۹
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، امام جمعه شهرستان طارم در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان طارم ضمن تبریک اعیاد امامت و ولایت خدمت ملت شریف ایران اسلامی، گفت: عید سعید غدیرخم عید الله اکبر است که یک واقعه تاریخی و تأثیرگذار بوده و ریشه الهی و قرآنی دارد.

حجت الإسلام محمد صادقی پور افزود: در آستانه سال تحصیلی جدید قرار گرفته ایم که سالی دیگر برای آغاز رشد و شکوفایی است بنابراین از نظر رشد علمی به حد مطلوب نرسیدیم باید در این زمینه تلاش مضاعف صورت گیرد.

وی با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت اظهار داشت: وجود ۳۶ هزار دانش آموز و ۵ هزار معلم شهید در کشور ایران نشان می دهد این قشر همیشه پیشگام در دفاع از کشور هستند هر کجا که لازم باشد کلاسهای درس را به خط مقدم خواهند برد که این نشان از بصیرت آن قشر عظیم جامعه است.

صادقی پور از جمع آوری ۸۱ میلیون تومان کمک نقدی و جنسی در جشن عاطفه ها در شهرستان طارم در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد و افزود: معنی این کمک ها این هست تا دانش آموزان بی بضاعت با روحیه ای شاد در سر کلاس درس حاضر شوند و معنی دیگر این کمک ها اینست که همه باید یکسان باشند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان طارم با اشاره به مشکلات بازار زیتون در سه راه کوهکن علیا اظهار داشت: بازار کوهکن یک بازار آشفته است خریدار و فروشنده روزانه ۸ ساعت بدون داشتن امکانات رفاهی وقت خود را در آن محل صرف می کنند بعلت وجود راه بندان سنگین حتی پلیس راهور هم نمی تواند کاری انجام دهد .

صادقی پور تصریح کرد: شایسته است مسئولین با همکاری شهروندان مکانی را انتخاب کرده تا امکانات رفاهی داشته و برای گسترش این امر از خریداران و فروشندگان عوارض دریافت نمایند تا شهروندانی که از اقساء نقاط کشور برای خرید محصول زیتون به این شهرستان می آیند بدانند که این شهرستان مسئولی و فکری دارد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان طارم با اشاره به مناسبت های هفته آغاز هفته دفاع مقدس را گرامیداشت و خاطر نشان ساخت: حمله رژیم بعثی عراق در ۳۱ شهریور به کشور ایران اسلامی در چنین روزی اتفاق افتاد که ملت ایران هشت سال در مقابل دشمنان اسلام مقاومت کرد و شعارش این بود که ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد.

ارسال نظرات