رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرم‌دره:
همزمان با هفته دفاع مقدس کتاب شهیدان افشاری در خرم‌دره رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۶۳۷۸
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرم‌دره با اشاره به رونمایی از کتاب شهیدان افشاری در خرم‌دره، گفت: یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرم‌دره برای هفته دفاع مقدس دیدار با خانواده شهدا می باشد.

محرابعلی داودی افزود: همزمان با هفته دفاع مقدس مزار شهدای شهرستان خرم‌دره گلباران و عطرافشانی می‌شود.

وی اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا و آبروی محله (در منازل خانواده شهدا) از دیگر برنامه‌های مورد نظر و پیش‌بینی شده برای هفته دفاع مقدس است.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه عکس یکی دیگر از برنامه‌های مورد نظر در هفته دفاع مقدس به شمار می‌رود، اضافه کرد: در نواختن زنگ مقاومت در مدارس نیز اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مشارکت دارد.

داودی با اشاره به اینکه تشویق و تجلیل از دانش‌آموزان و فرزندان شاهد ممتاز در شهرستان خرم‌دره از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: این برنامه در صورت تامین اعتبار مورد نیاز اجرا می‌شود.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرم‌دره خاطر نشان ساخت: در صورت تامین اعتبار 22 نفر از این دانش‌آموزان تشویق خواهند شد.

ارسال نظرات