مدیر اجرایی ستاد اربعین استان زنجان:

استقرار موکب‌های ستاد اربعین استان زنجان در 5 نقطه

طبق برنامه‌ریزی انجام شده، موکب‌های ستاد اربعین استان زنجان در اربعین سال جاری در پنج نقطه استقرار خواهند یافت.
کد خبر: ۸۷۴۶۳۷۱
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر اجرایی ستاد اربعین استان زنجان در ستاد اربعین استان زنجان از برنامه‌ریزی برای استقرار موکب‌های ستاد اربعین استان در اربعین سال جاری در پنج نقطه خبر داد و گفت:با هماهنگی عراقی‌ها انجام شده است.

منصور عزتی بر لزوم تقدیر از فعالان ستاد اربعین سال گذشته تاکید و افزود: موفقیت سال گذشته مرهون همکاری این اعضاست.

وی با بیان اینکه ستاد اربعین بر مبنای تشکل‌های مردمی شکل گرفته است، اظهار داشت: این تشکل سازمانی که حسینیه و زینبیه در آن نقش مهمی داشتند، باید ادامه یابد.

مدیر اجرایی ستاد اربعین استان زنجان (مدیر شهر نجف) با اشاره به اینکه موکب ستاد اربعین استان طی سال گذشته در سه نقطه از عراق مستقر شده بود، تصریح کرد: به مانند سال گذشته موکب اصلی این ستاد در نجف اشرف استقرار پیدا می‌کند که در این رابطه هماهنگی‌های لازم هم انجام شده است.

عزتی از برنامه‌ریزی برای استقرار موکب‌های ستاد اربعین استان زنجان در اربعین سال جاری در پنج نقطه خبر داد و ابراز کرد: مکان‌یابی‌های موردنظر برای این استقرار با هماهنگی عراقی‌ها انجام شده است.

وی به تقسیم‌بندی انجام شده برای استقرار نیروهای مردمی در موکب‌های پنجگانه در عراق در اربعین با هدف ارائه خدمات بهتر به زائران اشاره و تاکید کرد: در این راستا از هیأت‌های بزرگ مذهبی و هیئات شهرستان‌های مختلف استفاده خواهد شد.

مدیر اجرایی ستاد اربعین استان زنجان (مدیر شهر نجف) با تاکید بر اینکه زائران در ایام اربعین به لحاظ تغذیه مشکلی ندارند، ادامه داد: عمده مشکل موجود در مراسم اربعین راهنما و موضوعاتی مانند بهداشت و درمان است که حل آنها نیازمند پیش‌بینی‌های موردنیاز در این عرصه است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار