حجت الاسلام بشکانی وجود جوانان و غیور مردان تربیت یافته مکتب اهل بیت (ع)با تفکر بسیجی در سرتاسر جهان و منطقه غرب آسیا را پشتوانه محکمی برای حفظ و حراست از دستاورهای انقلاب اسلامی و کیان کشور جمهوری اسلامی ایران دانست.
کد خبر: ۸۷۴۶۲۸۴
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زارچ، امام جمعه شاهدیه در جمع خانواده های بسیجیان پایگاه شهدا و سادات بسیجی این پایگاه نکاتی کلیدی و ارزشمند از واقعه غدیر خم و ولایت بلافصل حضرت علی(ع) بعد از رسول مکرم اسلام بیان داشت.

حجه الاسلام بشکانی با بیان اینکه تربیت یافتگان مکتب تشیع و ولایت امیرالمومنین حضرت علی(ع) مایه آبرو و سربلندی و پیشرفت جهان اسلام شده اند، بر فراگیری و گسترش فرهنگ غدیر و بزرگداشت این عید بزرگ اسلامی تاکید نمود.

امام جمعه شاهدیه گفت:انقلاب اسلامی و رهبری های هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره) وامام خامنه ای(مدظه) در جهان اسلامموجب تربیت و رشد جوانان و شیعیان ناب مکتب علوی شده است.

وی وجود این جوانان و غیور مردان تربیت یافته مکتب اهل بیت (ع)با تفکر بسیجی در سرتاسر جهان و منطقه غرب آسیا را پشتوانه محکمی برای حفظ و حراست از دستاورهای انقلاب اسلامی و کیان کشور جمهوری اسلامی ایران دانست.

لازم بذکر است این سلسله جلسات جمعه شبها بیاد شهدا بخش زارچ برگزار و نکاتی از وصیت نامه وزندگی نامه شهدا قرائت می گردد.

این هفته مراسم جمعه شب 26شهریورماه بمناسبت فرارسیدن دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم در میدان شهداء در مجاورت پایگاه مقاومت بسیج شهداء زارچ و بیاد شهید رجبعلی صمدی و والدین مرحومش برگزار گردید.

ارسال نظرات