فرمانده سپاه تنگستان گفت: بسیج در اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی پیشقدم بوده و با حرکت موثر در این حوزه لبیک گوی امر ولایت در اجرای عملی اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۷۴۶۲۷۵
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان؛ محمد علی ملاکی در کارگاه آموزشی پرورش قارچ که به همت کانون بازنشستگان سپاه شهرستان تنگستان برگزار شده بود گفت: امروز حرفهای زیادی در حوزه اقتصاد مطرح شده که در همان مرحله حرف مانده است ولی بسیج به طور عملی نشان داده است که عمل به اقتصاد مقاومتی کشور را در جنگ با دشمنان در حوزه اقتصادموفق خواهد کرد.

وی گفت: میدان داری بسیج در همه عرصه ها مسئله ای اثبات شده است و در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز بسیج به طور عملیاتی وارد شده و نشان داده است که با توجه به تولید داخل ؛ نگاه بومی به مساپل و به کار بردن خلاقیت و نو آوری می توان یک گام به جلو آن هم موثر و مفید حرکت کرد.

ملاکی با بیان اینکه باید در جهت کارآمدی نظام دینی و الهی تلاش کنیم گفت: امروز باید برمبنای اولویت ها و فرامین رهبر معظم انقلاب و نیازهای روز نظام اسلامی کارهای جهادی را به انجام برسانیم ویک تحلیل رویکرد نسبت به برنامه های خود داشته باشیم.

وی هدف از برگزاری کارگاه یک روزه پرورش قارچ خوراکی را بالا بردن سطح علمی و عملی پرورش دهندگان قارچ و افزایش بهره‌وری تولید و ساماندهی بازار فروش دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها