به منظور تسهیل دسترسی به بهشت زهرا(س) ؛

کمربندی غربی باقرشهر تا یک ماه آینده تکمیل می شود

خبرگزاری بسیج: مسئول واحد فنی عمرانی شهرداری باقرشهر از تکمیل آسفالت و جدول گذاری کمربندی غربی تا یک ماه آینده خبر داد .
کد خبر: ۸۷۴۶۲۷۲
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مهندس حسنی با اعلام این خبر گفت : آسفالت و جدول گذاری پروژه کمربندی غربی از سمت متروی باقرشهر تا روستای خیر آباد تا یک ماه آینده به اتمام خواهد رسید .

وی افزود: از پل مترو باقرشهر تا پل زیرگذر خیر آباد زیرسازی آسفالت و قیرپاشی پروژه کمربندی غربی نیزبا تلاش شبانه روزی همکاران واحد فنی عمرانی شهرداری باقرشهر در حال انجام است .

وی تصریح کرد: زیر سازی و جدول گذاری تیرهای سیمانی از سمت مترو باقرشهر جزو معارض هستند که با همکاری شهرداری تهران تا یک ماه آینده تکمیل خواهند شد و همچنین با انتخاب پیمانکار و تامین بودجه ۱۳۰ میلیون تومانی از سوی شورای اسلامی باقرشهر می توانیم تیرهای سیمانی را جای گذاری کرده و با جابه جایی خطوط لوله گاز پروژه کمربندی غربی را تکمیل نماییم .

گفتنی است ؛ این کمربندی حدوداً ۴ کیلومتراست که ایستگاه متروی باقرشهر وروستای خیرآباد را به بزرگراه علامه عسگری (اتوبـان بهشـــت زهرا(س) ) وصل می کند برای افتتاح فاز ۴ این پـروژه حدود ۲ میلیاردتومان اعتبارتخصیص داده شده است .

ارسال نظرات