"خطیب نماز جمعه شهرستان قدس گفت:مسیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری،بهترین مسیر است و اگر بخواهیم نتایجی خوب در جامعه را شاهد باشیم،در مسیر رهبری و ولایت فقیه حرکت کنیم"
کد خبر: ۸۷۴۶۲۴۰
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱
خبرگزاری بسیج:حجت الااسلام المسلمین ابوالقاسم میراحمدی امام جمعه شهرستان قدس،در خطبه های اول عبادی-سیاسی نماز این هفته شهرستان تصریح کرد:امروز مهمترین  موضوعی که همه ما باید به آن توجه داشته باشیم،این است که در همه حال نباید به آمریکا اعتماد کرد،و حتی لحظه ای از این شیطان بزرگ غافل شویم.
وی ادامه داد:آمریکا  امروز به خود افتخار داد که توانست گروهک تروریستی منافقین را به سلامت از عراق خارج کند،آن هم منافقینی که دستشان به خون17000هزار نفر از زنان و کودکان و رزمندگان ما آغشته شده است.
میر احمدی اظهار داشت:حضرت محمد(صل الله)فرمودند:وای بر آن کس که غفلت بر او چیره شود و این موجب شود که انسان به سمت شیطان برود،پس بنابراین باید مراقب باشیم که همچین موضوعی رخ ندهد.
خطیب نماز جمعه شهرستان قدس ابراز امیدواری کرد:ماباید در مسیر رهبری ولایت فقیه حرکت کنیم تا بهترین نتایج در جامعه را شاهد باشیم،که مسیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی)بهترین راه و روش را به ما نشان داده است و اگر در این مسیر منحرف نشویم،میتوانیم بهترین نتایج را برای کشورمان به ارمغان بیاوریم.
حجت الا اسلام  ابوالقاسم میر احمدی در خطبه های دوم نماز عبادی-سیاسی این هفته نماز جمعه به نزدیک شدن عید غدیر خم پرداختند و گفتند:روز غدیر بزرگترین  عید ما شیعیان است و باید توجه بیشتری به آن شود.
وی افزود:یکی از مهمترین مباحث غدیر لزوم وحدت است و اگر امروز میبینیم که دیگر کشورها در مقابل ظلم ایستاده اند،به بودو وجود جمهوری اسلامی است.
میر احمدی ادامه داد:آمریکا و صدام حسین در نظر داشتند،جنگ اعراب و ایران را  مطرح کنند،اما حافظ اسد رئیس جمهوری وقت سوریه شجاعانه گفت: این یک نقشه وترفند است و من عرب هستم و از ایران حمایت میکنم،و نتیجه آن شد که امروزه،عراق،سوریه،لبنان و یمن  در کنار ایران دارند در مقابل صهیونیست و استعمارو استکبار،شجاعانه ایستاده اند و میجنگند، و در برابر ارزشهای اسلام دفاع می کنند.
امام جمعه شهرستان قدس در پایان خطبه های خود،به زحمات خانواده های ایثارگران و جانبازان اشاره کردند و تاکید کردند:جانبازان و ایثارگران وارثین شهدا هستند،که با در دست گرفتن جان خود،که گرانبهاترین داشته یک انسان است  برای حفظ وامنیت و آرامش در کشور ما جانشان را در دست گرفتند وبه جنگ با دشمن بحثی رفتند،و امروز  باید مسئولین در جامعه هنگام مواجه شدن با این عزیران در اداره و سازمانهای خود کمال احترام را داشته باشند،چرا که اگر این جانبازان و ایثارگران نبودند، نه صاحب مسئولیت بودند و نه صاحب آن میزی که پشت آن نشسته اند.
ارسال نظرات