مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران در نماز جمعه این هفته شهرستان قدس:
"پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان قدس،مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران تاکید کرد:ما به عنوان دغدغه مندان این انقلاب اشکال را در نداشتن اعتقاد قلبی و عملی به اصول و ارزشهای انقلاب در برخی از مسئولین میدانیم"
کد خبر: ۸۷۴۶۲۳۷
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۴
خبرگزاری بسیج:پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان قدس،سید حسن تقوی مسئول بسیج دانشجویی و عضو شورای تبیین مواضع دانشجویی که به عنوان سخنران این هفته در نماز عبادی-سیاسی این شهرستان حضور داشت اظهار داشت:کسی که حقوق های غیر مشروع و حرام نجومی دریافت میکند،و چپاول بیت المال که حق مستضعفین جامعه است را حق خود از سفره انقلاب میداند بویی از انقلاب گری نبرده است و ما نیز مانند شما مردم خواستار اشد مجازات برای این افراد هستیم و ما به عنوان  دغدغه های این انقلاب اشکال را در نداشتن اعتقاد قلبی و عملی به اصول ارزشهای انقلاب در برخی از مسئولین میدانیم.
وی ادامه داد:با وجود این شرایط استکبار جهانی از هیچ فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب دریغ نمیکند و پروژه دو قطبی سازی جامعه رو کلید میزند،چون سالهاست بر پایه تاکتیک(تفرقه بیندازو حکومت کن)عمل کردند و متاسفانه نتیجه گرفتند و با راه اندازی فکر غلط دو قطبی سازی معیشت وانقلاب،میخواهند به کمک پروژه نفوذ،انقلاب را از چشم مردم بیندازند ولی هیهات....مگر اینکه مرده باشیم.

      * خطرناکتر از پروژه نفوذ،وابستگی واعتقاد در بعضی از مسئولین به غرب است*

سید حسن تقوی ادامه داد:پروژه نفوذ تنها به وجود جاسوس در تیم مذاکره کننده پسنده نمی شود،بلکه خطرناکتر غرب گرایی و وابستگی اعتقادی در بعضی از مسئولین به غرب است.
مسئول بسیج دانشجویی عنوان کرد:چرا ماباید یک نتیجه تلخ را چندین بار تکرار کنیم؟آنان که حتی آب خوردن مردم را هم به برجام گره زده بودند حالا به دلیل نداشتن برنامه مشخص برای پسا برجام به سردرگمی دچار شده اند و دنبال نوشدارو پس از مرگ عزت هستند و آیا شهید کردن500نفر در حریم امن اللهی پایمال کردن عزت ایرانی نیست؟؟
تقوی افزود:مادامی که ما عقیده به ابر قدرت بودن و کد خدایی بودن برخی کشورها استکباری داریم چیزی به جز قرار دادهایipcکه به 25سال نفت کشور را در اختیار قرار میدهد و یاFATFحاصل نمی شود.
این مقام مسئول با شناخت بهتر بهFATF یادآوری کرد:FATFهمان گروه اقدام مالی است که سازمانی متشکل از37کشور است و دونهاد بین المللی و دوعضو ناظر دارد و جالب است بدانید،این دوعضو عربستان سعودی و رژیم غاصب صهیونیستی است.

          *وعده های مسئولان دروغی بیش نبود و برجام یک تجربه تلخ و درس آموز است که نمی شود به آن اعتماد کرد*

مسئول بسیج دانشجویی با اشاره به مسئله برجام هشدار داد:مسئولین متاسفانه همان چیزی را دنبال میکنند که دشمن در پی اجرایی آن است و من سوالم آنجاست وعده های مسئولین قبل از برجام که گفته بودند:ایران بهشت میشود کجاست؟؟مگر چرخ های سانتیریفیوژ  را متوقف نکردند،تا چرخه زندگی مردم بچرخد؟؟؟پس چی شد؟؟و امروز ما مردم نتیجه میگیریم:برجام یک تجربه تلخ و درس آموز است که نمی شود به ظلم اعتماد کرد،وبرجام مانند دزدی می ماند که اول به شهر اجازه ورود بدهید و بعد به کوچه و بعد به خانه خودتان. 
سید حسن تقوی در ادامه: به مسئله اقتصاد مقاومتی از جانب مقام معظم رهبری پرداختند و خاطر نشان کرد:در مورد تامین معیشت مردم که نه تنها با انقلاب مناقاتی ندارد،بلکه جز اصول تغییر ناپذیر انقلاب است،وما راهی به غیر حمایت از اقتصاد مقاومتی نداریم و به زبان ساده این من و شما هستیم که باید از تولیدات داخلی حمایت کنیم و لو اینکه هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ کیفیت اختلاف داشته باشد.
وی  تاکید کرد:اگر ما بخواهیم جوانها داری  رونق و شغل باشند،و تولید کنندگان داری رونق،راهی به جز دنبال کردن از سیاست اقتصادی مقاومتی  درپیش نداریم.
سید حسن تقوی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران در پایان سخنرانی خود ابراز امیدواری کرد:همانطور که مدافعان حرم برای حفظ مرزهای اعتقادی خود،مرز و خاکی نمی شناسند و حاضرند برای حفظ و امنیت،جان،مال و ناموس ما خود را فدا کنند،ما هم باید به عنوان مدافعین حریم  ولایت جان درکف،جان ناقابلمان را فدا کنیم.
ارسال نظرات