خبرهای داغ:
مسوول مرکز حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس سپاه صاحب الزمان (عج) از برگزاری 150 یادواره شهید در سطح استان در هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۶۲۳۰
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار منوچهر معتمدی امروز در جمع خبرنگاران گفت: امسال بر اساس سهمیه استان اصفهان اقدام به برپایی 1408 یادواره شهید در استان خواهد کرد که از این تعداد 150 یادواره در هفته دفاع مقدس برگزار می شود.
وی با اشاره به برگزاری کنگره 2300 شهید شهرستان خمینی شهر در آبان ماه امسال، ادامه داد: همزمان با هفته دفاع مقدس نیز پیش برنامه های این کنگره در شهر درچه از توابع شهرستان خمینی شهر، برگزار می شود.
مسوول مرکز حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس سپاه صاحب الزمان (عج) افزود: در این ویژه برنامه ها که از 30 شهریور تا 3 مهر ادامه دارد، عملیات طریق القدس بازسازی و نمایش از هبوط تا ظهور با اجرا در خواهد آمد.
وی اضافه کرد: در این برنامه هر شب یکی از شخصیت های استانی سخنرانی خواهد کرد.
معتمدی خاطر نشان کرد: امسال در هفته دفاع مقدس سه هزار برنامه روایتگری در مساجد، مدارس، مراکز دانشگاهی، در سطح استان اصفهان اجرا می شود.
وی اظهار کرد: برپایی 300 نمایشگاه در سطح حوزه ها و پایگاههای بسیج استان از دیگر برنامه های این ایام است.
مسوول مرکز حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس سپاه صاحب الزمان (عج) اضافه کرد: گردهمایی پیشکسوتان ایثار و شهادت استان، برگزاری دعای روح بخش کمیل و ندبه در جوار شهدای گمنام کوه صفه، رونمایی از 100 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس، آغاز اعزام راهیان نور دانش آموزی و رونمایی از جلد اول نقش نجف آباد در تاریخ انقلاب و دفاع مقدس از برنامه های این هفته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها