فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر از برگزاری بازسازی واقعه غدیرخم در تازه‌آباد این شهرستان خبر داد و گفت: واقعه غدیر سند حقانیت شیعه و برگرفته از کلام وحی است و قرآن کریم براهمیت این روز بسیار تاکید کرده است.
کد خبر: ۸۷۴۶۱۹۵
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶

سیداکبر قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از رضوانشهر با تبریک دهه ولایت و امامت اظهار داشت: واقعه غدیر سند حقانیت شیعه و برگرفته از کلام وحی است و قرآن کریم براهمیت این روز بسیار تاکید کرده است.

وی، واقعه غدیر را از مهمترین وقایع تاریخی در اسلام دانست که شناخت آن نقش مهمی در شناخت اسلام راستین و سیره نبوی و علوی دارد و افزود: غدیر روز عهد و پیمان با ولایت و یادآور حلقه وصل دو اصل مهم نبوت و امامت، روز رسوایی دشمن و آزمون بزرگ ولایت مداری است.

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر با اشاره به بازسازی واقعه غدیر در این شهرستان گفت: بازسازی واقعه تاریخی غدیر سه شنبه(۳۰ شهریور) همزمان با عید سعید غدیر خم در تازه‌آباد رضوانشهر برگزار می‌شود.

قاسمی هدف از بازسازی این واقعه بزرگ را رساندن پیام غدیر به آینده گان دانست وتصریح کرد: ما باید بتوانیم با چنین برنامه‌هایی پیام غدیر را نیز به مانند عاشورا به تمام شیعیان و مسلمان جهان برسانیم.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: ذکر فداکاری و مجاهدت رزمندگان دوران دفاع مقدس موجب زنده نگه داشتن و پویایی اسلام و انقلاب اسلامی و بیانگر آمادگی و حفظ قدرت دفاعی ملت قهرمان ایران است.

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر با بیان اینکه انتقال فرهنگ جهاد، شهادت و ایثار رزمندگان اسلام به نسل‌های بعد از دفاع مقدس ضرورتی انکارناپذیر است، اظهار داشت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش های دفاع مقدس به نسل های آینده کارآمد ترین وبهترین راه مقابله با تهدیدات دشمنان است.

قاسمی با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس بالغ بر ۱۰۰ ویژه برنامه توسط سپاه ناحیه رضوانشهر برگزار می‌شود، افزود: رژه موتوری و خودرویی، گلباران مزار شهدا، یادواره‌های شهدا، نشست‌های بصیرتی و فرهنگی، دیدار با خانواده معظم شهدا و اختتامیه برنامه فرهنگی سپاه در مجتمع ساحلی تازه‌آباد از جمله برنامه‌ای این ناحیه است.

ارسال نظرات