بوشهر-جشن دهه ولایت و امامت ،عید غدیر هزمان با میلاد امام هادی (ع) در گناوه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۶۱۵۹
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه ؛ جشن بزرگ غدیر به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر  همزمان با میلاد با سعادت امام هادی (ع) در گناوه برگزار شد.

 در این مراسم حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه گناوه با تبریک ایام دهه ولایت و عید غدیر و تقدیر از برگزارکنندگان این برنامه ، پیرامون واقعه غدیربه بیان مطالبی پرداخت  .

حجت الاسلام رکنی حسینی تاکید کرد : باید حادثه غدیر را زنده نگه داشته و فرزندانمان را با امیرالمومنین و زندگی آن حضرت آشنا کنیم .

امام جمعه گناوه  اظهار داشت : زندگی اهل بیت، امیرالمومنین و حضرت فاطمه برای ما الگوست و باید سبک زندگی خود را به سبک زندگی اهل بیت نزدیک کنیم .

وی گفت: امروز دشمن به دنبال آن است که کانون گرم خانواده های ما را از هم بپاشد ،امروز دشمن در خانه ها رسوخ کرده و سبک زندگی غیر از سبک زندگی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) برای ما درست کرده است  و ما باید خود را به اهل بیت و به مرام علی و فاطمه نزدیک کنیم اگر به اهل بیت تمسک پیدا کردیم هم زندگی دنیا و هم آخرت ما تامین می شود.

نماینده ولی فقیه در گناوه  با اشاره به نزدیکی بازگشایی مدارس  و سال تحصیلی جدید با توصیه به خانواده ها بیان داشت : گرچه وظیفه مدارس  ،آموزش و پرورش و مراکز آموزشی تعلیم و تربیت است ولی اگر خانواده ها؛ که در آغازسال تحصیلی هم قرار داریم ؛ ارتباط خود را با مدارس ، قطع کنند این فرزندان طعمه دشمنان قسم خورده ما خواهند شد.     

جشن غدیر و میلاد امام هادی(ع) در گناوه برگزار شد.

ارسال نظرات