مسئول بسیج هنرمندان در گفتگو با «بسیج»:

بسیجیان با کمترین امکانات بزرگترین حماسه ها را خلق کردند

غلامرضا منتظری گفت: در زمانی که دشمنان هجمه بی امان به ما آوردند بسیجیان با کمترین امکانات حماسه های بزرگی خلق کردند که ارتش های جهان به شگفتی آمدند و صاحب نظران سر تسلیم فرود آوردند.
کد خبر: ۸۷۴۶۱۵۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲
غلامرضا منتظری مسئول بسیج هنرمندان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: بسیج در حقیقت نهال مقدسی بود که باغبان صمیمی و مخلصی مثل امام خمینی (ره) آن را در جامعه ما بارور کرد.

مسئول بسیج هنرمندان عنوان کرد: امروز آن نها ل به یک درخت تنومند تبدیل شده که از سایه آن آزادی خواهان و عدالتجویان و استکبارستیزان جهان استفاده می کنند. امام راحل با هوشمندی این نهاد را به وجود آورد و این نهاد همواره و در شرایط حساس انقلاب اسلامی ناجی کشور شده است.

منتظری اظهار داشت: دوران دفاع مقدس دوران طلایی نقش آفرینی بسیجیان قلمداد می شود، در زمانی که دشمنان هجمه بی امان به ما آوردند بسیجیان با کمترین امکانات حماسه های بزرگی خلق کردند که ارتش های جهان به شگفتی آمدند و صاحب نظران سر تسلیم فرود آوردند.

وی ادامه داد: بسیج با کارنامه درخشان خود استقامت را به همه ما آموزش داد از ویژگی های بارز بسیج اخلاص و خدا باوری است و امام راحل همواره به صفای بسیجیان غبطه می خوردند و همین اخلاص و صفا رمز موفقیت بسیج بود.

مسئول بسیج هنرمندان اظهار داشت: بسیج تبدیل به یک تفکر و فرهنگی پویا و مانا شده است و امروز خیلی از کشورهای منطقه تمایل دارند با همین تفکر مشکلات خود را حل کنند و اگر در فلسطین و بحرین و یمن و دیگر جاها حرکت های امیدوارانه دیده می شود الهام گرفته از حرکت بسیج است.

ارسال نظرات