فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر خبر داد:

بیش از 40 برنامه درهفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد

امامی از برگزاری بیش از 40 برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد و بر بصیرت و اجرای هرچه بهتر برنامه ها در این هفته تأکید نمود.
کد خبر: ۸۷۴۶۱۴۰
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، سرهنگ سید اسدالله امامی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر درجمع نیروهاعید غدیر را به همه مسلمین جهان تبریک گفت وآغاز هفته دفاع مقدس را یاد اور 8سال از خود گذشتکی مردم ایران برشمرد وبر بصیرت واجرای بهتر برنامه هاتأکید نمود.

امامی با اشاره به آمادگی بسیجیان در دفاع از آرمان‌های اسلام ناب و انقلاب اسلامی اذعان کرد: ما در دفاع از اصول و اعتقادات خود که برگرفته از اسلام ناب است در پیروی از شهدا و امام شهدا و زیر لوای رهبر معظم انقلاب تا آخرین نفس در مقابل دشمنی دشمنان اسلام ایستادگی و مقاومت خواهیم کرد.

وی افزود: همان‌گونه که بنیان‌گذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) فرمودند در این راه یا کشته می‌شویم که این هدف تعالی است و غیر از آن پیروز خواهیم بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اشکذر با اشاره به هفته دفاع مقدس از اجرای برنامه‌های ویژه خبر داد و گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس بیش از 40 ویژه ‌برنامه در شهرستان اشکذر برگزار خواهد شد.

وی در پایان متذکر شد: برگزاری مراسم رژه 31 شهریور ماه، گل‌باران مزار مطهر شهدای شهرستان اشکذر، دیدار با امام جمعه شهرستان، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس، برگزاری یادواره‌های شهدای شهرستان و شهدای اصناف، افتتاح پروژه‌های بسیج، در یکی از مدارس، برگزاری نهضت‌های روشنگری از جمله ویژه ‌برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان اشکذر است.

ارسال نظرات