رئیس ستاد هفته دفاع مقدس سپاه قدس گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی هیچگاه از مکر دشمنان در امان نخواهد بود تصریح کرد: آمریکا در راس تقابل علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و عامل اصلی حمله عراق به ایران است.
کد خبر: ۸۷۴۶۱۰۰
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلان، عباس بایرامی امروز در نشست تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس سپاه قدس گیلان که در سالن صالحین برگزار شد ضمن تبرک دهه امامت و ولایت و ولادت امام هادی (ع) اظهار کرد: سی و ششمین هفته دفاع مقدس با اجرای ویژه برنامه هایی در استان گرامی داشته خواهد شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی هیچگاه از مکر دشمنان در امان نخواهد بود تصریح کرد: آمریکا در راس تقابل علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و عامل اصلی حمله عراق به ایران است.

رئیس ستاد هفته دفاع مقدس سپاه قدس گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی همواره در تیررس دشمنی استکبار جهانی قرار دارد گفت: تحمیل جنگ هشت ساله علیه انقلاب اسلامی یکی از شیطنت های دشمن بود.

بایرامی به شعار «نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» امام راحل اشاره کرد و گفت: این موضوع برای آمریکا بسیار درد آور بود و این کشور زمانی که اهداف و منابع خود را در خطر دید به دسیسه‌های مختلف دست زد که از جمله آن، ایجاد درگیری‌های داخلی مانند مباحث قومیتی، ترور و ... بود.

وی با اشاره به اینکه 8 سال جنگ نابرابر بر این کشور حاکم شد یادآور شد: ایران در زمان شاه به عنوان یک پایگاه امن برای آمریکا محسوب می‌شد و با پیروزی انقلاب آمریکا یکی از متعهدین خود را از دست داد.

بایرامی با بیان اینکه این جنگ در شرایطی بود که تمام قدرت‌ها در یکسو قرار داشتند گفت: ما تنها بودیم و امام راحل فرمودند «ما در اوج مظلومیت انقلاب را به تمام دنیا صادر کردیم».

رئیس ستاد هفته دفاع مقدس سپاه قدس گیلان شعار هفته دفاع مقدس را «ما آماده ایم» عنوان کرد و گفت: پرداختن به موضوع دشمن شناسی و استکبارستیزی با محوریت آمریکای جنایت کار، برجسته سازی نقش آمریکا در آغاز جنگ علیه کشور، توجه به نقش جنگ نرم، انطباق حرکت شهدای دوران دفاع مقدس با شهدای مدافع حرم و ... از اهداف برنامه های این هفته است.

بایرامی در ادامه با اشاره به تاثیرگذاری نمایش فصل شیدایی در برخی از استان‌ها و در میان نسل‌های جدید گفت: ارزیابی و اظهارنظر مخاطبان در این استان‌ها حکایت از تاثیرگذاری این نمایش دارند.

 

ارسال نظرات