خبرهای داغ:
امام جمعه شهرضا:

تمام اقدامات تروریستی در منطقه خاورمیانه نتیجه دسیسه‌های آمریکا است

امام جمعه شهرضا گفت:تمام اقدامات تروریستی و جنایتکارنه‌ای که در منطقه خاورمیانه ایجاد می‌شود در نتیجه دسیسه‌های آمریکای جنایتکاری است که کارنامه سیاه او سرشار از نسل کشی‌ها و حمله به مردم بیگناه است.
کد خبر: ۸۷۴۶۰۵۶
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ازشهرضا، حجت الاسلام سیف‌الله یعقوبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرضا در مسجد صدیقه طاهره(س) با بیان اینکه امروز تفکر تجات بخش شیعه، تنها تفکری است که ضامن سعادت و هدایت درست بشر است، اظهار داشت: تفکر شیعه، با تفکر وهابی و سلفی و تفکر متعصب و منحط داعشی که به نام اسلام جنایت می‌کند، تفاوت‌های اساسی دارد.

وی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با مسئولان ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن، گفت: در این دیدارمعظم‌له آمار و اطلاعات دقیق، متمرکز و علمی را پایه اصلی در تصمیم‌گیریکارآمد برای کشور خواندند خطاب به مردم خاطرنشان کردند، همه مردم باید به طور جدی در این طرح مهم مشارکت کنند.

امام جمعه شهرضا افزود: رهبر معظم انقلاب افزودند، لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی، وجود آمار و اطلاعات دقیق ازوضعیت تولید داخل و بنگاه‌های تولیدی و نیازهای آنها است.

وی افزود: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار اختلاف در آمارهای مراکز آماری را بلایی بزرگ خواندند و فرمودند، گاهیمراکز مختلف درباره نرخ بیکاری یا نرخ تورم و رشد اقتصادی، آمارهایمتفاوتی بیان می‌کنند که این مسئله موجب ایجاد بی‌اعتمادی در مردم می‌شود.

حجت‌الاسلام یعقوبی با اشاره به در پیش بودن عید غدیر، گفت: غدیر یک تفکر و تداوم مسیر انبیا است، این واقعه چشمه‌ای است که تا پایان هستی ادامه دارد و انسان‌ها را هدایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه عید غدیر پیوند رسالت و امامت و مهدویت است، بیان کرد: عید غدیر تداوم و استمرار پیام وحی و یکجریان مستمر و همیشگیو یک چشمه جوشان و جاری است که در تاریخ گذشته و حال و آینده نیازبشریت بوده و هست.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکهامتاسلامی برای درک و فهم صحیح مکتب اسلام و تشخیص مسیر صحیح زندگی نیاز به پیام غدیر دارد، تصریحکرد: همه ما وظیفه داریم یاد و خاطره پدران و مادران خود را که ما را با فرهنگ ولایت علوی آشنا کردند زنده نگه داریم و به آنان احترام بگذاریم.

وی با اشاره به اینکه باید احکام و اعتقادات اسلامی را بدون کم و کاست و برای رضای خدا برای مردم بیان کنیم تا مردم هم بپذیرند، گفت: بیان حقیقت احکام و اعتقادات اسلامی همواره سبب جذب افراد جامعه به‌ویژه نسل جوان به سوی اسلام و عمل به احکام این دین الهی شده است.

حجت‌الاسلام یعقوبی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب همواره بر اتخاذ تدابیر و استفاده از بیان افرادی که بتوانند با تبیین و تشریح درست احکام شرع مقدس اسلام، جوانان را به سوی احکام آن جذب کنند، تأکید و سفارش فرموده‌اند.

وی بیان کرد: واقعه عاشورا در نتیجه بی‌توجهی به واقعه غدیر و سخن پیامبر در آن واقعه بود، مردمی که روزی در برابر حضرت علی(ع) صف کشیدند و به ایشان تبریک گفتند، در سال‌های بعد به دلیل بی‌بصیرتی و عدم درک درست مسائل، در برابر فرزند ایشان ایستادند و آن حضرت را به شهادت رساندند.

امام جمعه شهرضا بیان کرد: متأسفانه برخی افراد تنها در زبان و بیان انقلابی هستند و وقتی زمان عمل فرا می‌رسد، عقب نشینی می‌کنند، برخی افراد هم با وجود اینکه خود را انقلابی می‌دانند در جامعه فتنه و آشوب ایجاد می‌کنند.

وی با اشاره به برخی از تحولات منطقه خاورمیانه، اظهارداشت: داعش، با اقدامات خود سبب نقض آتش‌بس در سوریه شد، این گروهک تروریستی بارها عهدشکنی خود را به اثبات رسانده‌اند.

حجت‌الاسلام یعقوبی تصریح کرد: تمام اقدامات تروریستی و جنایتکارنه‌ای که در منطقه خاورمیانه ایجاد می‌شود در نتیجه دسیسه‌های آمریکای جنایتکاری است که کارنامه سیاه او سرشار از نسل کشی‌ها و حمله به مردم بیگناه است.

وی خاطرنشان کرد: تنها آمریکا و صهیونیست از کشتار مردم بیگناه و ایجاد اختلاف در بین کشورهای اسلامی ابراز خوشحالی می‌کنند.


ارسال نظرات