خبرهای داغ:
برگزار می‌شود:

کارگاه آموزشی فن بازار منطقه‌ای استان قزوین

مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی قزوین از برگزاری نشست تخصصی آموزشی با نخبگبان و صاحبان ایده استان قزوین در کارگاه آموزشی فن بازار منطقه ای استان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۶۰۱۲
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳

ابراهیم حق‌وردی مسئول سازمان بسیج علمی پژوهشی استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، از برگزاری نشست تخصصی و آموزشی با نخبگان و صاحبان ایده استان قزوین توسط سازمان بسیج علمی پژوهشی و فن‌آوری و انجمن مخترعین، نخبگان و کارآفرینان استان قزوین خبر داد.

وی با تشریح هدف از برگزاری نشست عنوان کرد: فروش و تامین مالی دارایی‌های فکری، بورس ایده و ورود به بازار فرابورس ایران، معرفی خدمات و حمایت‌های فن بازار ملی ایران، عضویت در فن بازار منطقه ای استان قزوین و معرفی تقاضاهای فناوری کشور هدف این نشست می‌باشد.

این مسئول در ادامه به معرفی فن بازار منطقه ای استان قزوین پرداخت و تصریح کرد: فن بازار به معنای بازار فناوری محلی برای مبادلات تکنولوژی است که در دنیای رو به رشد فناوری، فن بازارها نقش واسطه ای برای رساندن اطلاعات تکنولوژی به عرضه کنندگان ، متقاضیان، کارافرینان و سرمایه گذاران دارد.

در این نمایشگاه‌ها شبیه به بنگاه‌های معاملات مسکن که واسطه ‌های اطلاعاتی و حقوقی معامله مسکن هستند، اشخاص شرکت کننده  ضمن نمایش دستاوردها و نوآوری‌‌های مدرن، به ارائه مشاوره در خصوص مراحل انتقال تکنولوژی نیز می‌پردازند.

وی با تبیین موضوع فن بازار گفت: ظرایف موجود در انتقال تکنولوژي لزوم ایجاد اطلاع رسانی صحیح، مشاوره و استاندارد سازي مبادلات را بهوجود می‌آورد که به صورت رایج، این نقش توسط فن بازارها ایفامیشود.

 

گفتنی است این نشست روز شنبه بیست و هفتم شهریور ماه سال جاری در سالن اجتماعات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین برگزار می‌گردد.

1101/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار