مسئول پژوهشکده مطالعات بسیج در گفتگو با «بسیج»:

هشت سال دفاع مقدس جز با حضور نیروهای بسیجی به دست نیامد

ابراهیم نجفی گفت: نیروهایی که بالاترین سرمایه یعنی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و بدون منت و در خواست، تمام وجود خود را وقف انقلاب و کشور کردند و بهترین تبعیت پذیری را از فرماندهان خود داشتند.
کد خبر: ۸۷۴۶۰۰۴
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳
ابراهیم نجفی مسئول پژوهشکده مطالعات و تحقیقات بسیج در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: حماسه هایی که بسیجیان در دوران جنگ تحمیلی آفریدند برای همیشه در تاریخ انقلاب و کشور ماندگار خواهد بود.

وی افزود: هیچ جنگی در دنیا سراغ نداریم که 8 سال تمام یک کشور به تنهایی در برابر بیش از یک متخاصم و تقریبا تمام دنیا ایستادگی کرده و از خود دفاع کند و حتی یک وجب از خاک را به دشمن ندهد.

مسئول پژوهشکده مطالعات و تحقیقات بسیج تصریح کرد: این به برکت انگیزه های الهی مردم، نیروهای مسلح و نیروهای مردمی در قالب بسیج بود و دفاع و نبرد ما در دوران هشت سال دفاع مقدس جز با حضور نیروهای بسیجی به دست نیامد.

نجفی اظهار داشت: نیروهایی که بالاترین سرمایه یعنی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و بدون منت و در خواست، تمام وجود خود را وقف انقلاب و کشور کردند و بهترین تبعیت پذیری را از فرماندهان خود داشتند.

مسئول پژوهشکده مطالعات و تحقیقات بسیج ادامه داد: شجاعت بی نظیر این نیروها ستودنی است، علی رغم اینکه دوره های کلاسیک نظامی را طی نکرده بودند ولی به خاطر داشتن انگیزه الهی و توکل بر خدا نمودن دشمن را از پای درآوردند. نیروهایی که هر کدام از آنها چه کسانی که شهادت نصیبشان شد و چه کسانی که افتخار جانبازی دارند و چه آنهایی که در حال حاضر خدمت می کنند و نظام به وجودشان افتخار می کند جزء سرمایه های بی بدیل کشور و در صف اول نقش آفرینی در همه عرصه ها هستند.

ارسال نظرات