مسئول بسیج سازندگی جوین خبر داد

اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم جوین

مسئول بسیج سازندگی جوین گفت: همزمان با دهه ولایت، یک تیم پزشکی در قالب اردوی جهادی یک روزه به روستای ابراهیم آباد جوین اعزام شد.
کد خبر: ۸۷۴۵۹۸۷
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳
شایسته راد صبح امروز در حاشیه بازدید از این اردوی جهادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: در این کاروان سلامت که با همکاری بسیج جامعه پزشکی شهرستان راه‌اندازی شده است، پزشک، ماما و دارویار حضور دارند
 
 
وی افزود: علاوه بر ویزیت رایگان بیماران توسط این تیم پزشکی، داروها هم به صورت رایگان در اختیار بیماران قرار می گیرد.
 
وی تصریح کرد: فعالیت بسیج سازندگی در قالب حرکت‌های جهادی جوانان و نوجوانان با همکاری اقشار مختلف بسیج به ‌خصوص بسیج دانشجویی، دانش‌آموزی، محلات و بسیج جامعه پزشکی انجام می‌گیرد.
 
مسئول بسیج سازندگی سپاه جوین با بیان اینکه اردوهای جهادی به عنوان حرکت فرهنگی ارزشمند به یک نهضت بزرگ خدمت رسانی در روستاها و مناطق کم برخوردار تبدیل شده است، افزود: اردوهای جهادی آثار و برکات ارزشمندی برای جوانان شرکت کننده در این برنامه ها و همچنین ساکنان روستاها به همراه داشته است.
 
شایسته راد با اشاره به اینکه بسیج سازندگی در عرصه محرومیت‌زدایی فعالیت‌های مهمی در دستور کار دارد، گفت: اعزام تیم پزشکی به روستاهای محروم و بهسازی مدارس این روستاها از جمله این فعالیت ها است.
 
وی در خصوص شعار سال و اقتصاد مقاومتی گفت: به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، سالانه تسهیلاتی به بسیجیان شهرستان برای اشتغالزایی پرداخت می شود.
 
مسئول بسیج سازندگی جوین در پایان با بیان اینکه تنها ایجاد اشتغال کافی نیست، بیان کرد: بازاریابی محصولات و تولیدات ، گام بعدی ما برای تحقق این شعار است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها