خبرهای داغ:
دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس آذربایجان شرقی:
دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، دوران دفاع مقدس را مردمی ترین جنگ تاریخ دانست.
کد خبر: ۸۷۴۵۹۷۵
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عزت اله جعفری افزود: دوران دفاع مقدس تنها جنگی است در تاریخ بشریت که همه اقشار در آن نقش آفرینی کرده و در برابر دشمن ایستادند.

وی اظهار داشت: آیندگان با مطالعه برگ های زرین دفاع مقدس خواهند دانست که ملت ایران به تاسی از سالار شهیدان تن به ذلت ندادند و ظلم را نپذیرفتند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی قدرت بازدارندگی امروز کشور را نتیجه مقاومت مردم در دوران دفاع مقدس خواند و گفت: مدافعان حرم نیز امروز در تداوم همین مسیر و با استفاده از تجربیات آن دوران در جبهه مقاومت تلاش می کنند.

وی با اشاره اجمالی به برنامه های هفته دفاع مقدس استان، ارتباط نسل اول انقلاب را با نسل چهارم از مهم ترین اهداف ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس عنوان و بیان کرد: در این هفته برنامه های مختلف فرهنگی و رزمی برای اقشار مختلف به خصوص جوانان برگزار می شود.

جعفری با اشاره به تدوین 55 عنوان کتاب طی دو سال گذشته توسط بنیاد حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: این کتاب های شامل خاطرات و اسناد رزمندگان دوران دفاع مقدس است که 33 عنوان آن چاپ شده و بقیه نیز در مراحل چاپ قرار دارند.

 

وی با اشاره به ساخت پارک موزه شمیم پایداری نیز گفت: مرکز فرهنگی پیشرفت 90 درصدی داشته و در حال حاضر در حال نصب سیستم گرمایشی، سرمایشی و مبلمان موزه هستیم تنها امسال برای آن 13میلیارد تومان هزینه شده است.

جعفری با قدردانی از شهرداری و شورای شهر تبریز اظهار امیدواری کرد با اختصاص 50 میلیارد تومان در بودجه سال 96 شهرداری تبریز به پارک موزه دفاع مقدس فاز نخست آن به بهره برداری برسد.

ارسال نظرات